معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

ماه رمضان فرصتی برای ارتقای معنویت است/ معنویت گوهر وجودی سپاه

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا ماه مبارک رمضان را فرصتی مناسب برای ارتقای معنویت عنوان کرد و گفت: معنویت بزرگترین ابزار پیشبرندگی انسان به سوی کمال است.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۹۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی حسین هاشم پور در گردهمایی مصون سازی فرهنگی کارکنان سپاه مرند، بیان کرد: عامل برتری سپاه بخاطر معنویت سپاه است، معنویتی که بخاطر توکل به خدای متعال، تمسک به قرآن، توسل به اهل بیت(ع) و اطاعت از ولایت و انجام تکلیف است.

وی در ادامه به معنویت، گوهر وجودی سپاه اشاره و بیان کرد: نیروی ایمان در سپاه در اولویت قرار داشته و این در سیره شهدای ایران اسلامی کاملا نمایان است و علت ماندگاری این شهدا در قلوب مردم به خاطر همین معنویت بوده است.

هاشم پور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: جوانان در گام دوم انقلاب نقش به سزایی داشته و رهبر انقلاب در گام دوم ماموریت‌هایی از جمله تلاش برای توسعه و گسترش علم و پژوهش، معنویّت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی، عزّت ملّی و روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی به آن‌ها محول کرده است.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در پایان تاکید کرد: نباید از سپردن مسائل مهم کشور به جوانان ترسید، چراکه تجربه نشان داده هر زمان در عرصه‌های مهم به آن‌ها اعتماد کردیم، موفق عمل کرده‌اند چون جوانان موتور محرک یک کشور به حساب می آیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار