خبرهای داغ:
امام جمعه شهر دولت آباد درجمع رزمندگان لشکر امام حسین
امام جمعه شهر دولت آباد گفت: در قسمتی از دعای افتتاح انسان به دعا خواندن سفارش شده است و انسان از خداوند در خواست می‌کند که دعاهای او را بپذیرد و از لغزش‌های او بگذرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۹۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) حجت‌الاسلام و المسلمین محمودآبادی در جمع رزمندگان لشکر 14 امام حسین (علیه‌السلام) پیرامون مضامین دعای افتتاح اظهار داشت: این دعا با حمد و سنای الهی آغاز می‌شود و حمد و سپاس خداوند یکی از ارکان مهم عبادت است.

وی تصریح کرد: اعتقاد به بزرگی، پاک و منزه بودن، حمد و شکر خداوند و یگانگی خداوند متعال از ارکان عبادت محسوب می‌شود و بر همین اساس است که خانه کعبه بر 4 رکن استوار است.

امام جمعه شهر دولت‌آباد بیان کرد: خانه کعبه نخستین خشکی است که از آب جدا شده است و نخستین مکان عبادت محسوب می‌شود، خداوند متعال بنده‌های خود را به سمت عبادت سوق می‌دهد تا در پایان به سمت بهشت رهسپار شوند.

وی با اشاره به این‌که هر فرد بایستی به بخشندگی خداوند توجه و امید داشته باشد، بیان کرد: در قسمت دیگری از دعای افتتاح، انسان به دعا خواندن سفارش شده و انسان از خداوند در خواست می‌کند که دعاهای او را بپذیرد و از لغزش‌های او بگذرد.

محمودآبادی در پایان خاطرنشان کرد: این دعا یکی از برترین دعاهایی است که برای راز و نیاز با خداوند وارد شده است که قرائت آن در شب‌های ماه مبارک رمضان سفارش شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها