ستاد اخلاق در جمع پایوران ناحیه بافق:
حجت الاسلام کارگران گفت: قرآن برای زندگی انسان‌ها هم در این دنیا و هم برای آخرت برنامه دارد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۶۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حجت الاسلام کارگران در جمع پایوران وسربازان ناحیه بافق افزود: قرائت قرآن، ذکر خداوند است. با ذکر خدا دل‌ها آرام مى‌گیرد، آرامش روحى، زندگى روزمره انسان را به سوى خوش‌بختى سوق مى‌دهد.
وی به حاضرین راه زیبا خواندن و حفظ شان قران توصیه و بیان کرد: انس با قرآن باعث باز شدن قلب انسان از کینه و نفرت شده و از هیچ چیز و کسی واهمه نداشته باشد.

حجت الاسلام کارگران: دین اسلام را جامعترین و کاملترین دین معرفی کرد و ادامه داد: دشمن تلاش می‌کند که بین انسان و قران فاصله ایجاد کند برای اینکه قرآن با وجود همه مشکلات و بحران‌ها آرامش خاصی به انسان می‌بخشد.

وی قرآن را قانون اساسى اسلام دانست و گفت: با خواندن و توجه به معانى قرآن مى‌توان به رفتار و چگونه زیستن خود شکل داد چراکه این کتاب آسمانی همان قوانین جامع هدایت انسانی به شمار می‌رود.

حجت الاسلام کارگران حفظ و قرائت قرآن را موجب تقویت حافظه توصیف کرد و گفت: اُنس با قرآن کریم موجب نشاط و شادابی انسان، هم در زندگی روزمره و هم موجب پاداش اُخروی خواهد شد.

کارگران استاد اخلاق افزود: انسان هیچ وقت از اُنس با قرآن بی‌نیاز نخواهد بود؛ چرا که محتوای غنی آن پاسخی به مهم‌ترین نیاز‌های زندگی انسان است.

حجت الاسلام کارگران: آب، طوفان، شن، رعد و برق هرآنچه که خداوند متعال آفریده را لشکر خداوند متعال بیان کرد و افزود: خداوند متعال به همه چیز احاطه دارند هر کس که با قدر ت. لا متناهی خداوند متعال مقابله کرده شکست خوده است.

وی درپایان ادامه داد: هرکس قرآنی زندگی کند و در راه خدا حرکت کند در زندگی خود آرامش و آسایش داشته و مردن برای او مانند منزل عوض کردن است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات