خبرهای داغ:
توسط امام جمعه اسفرورین انجام شد:

تفسیر و نگاهی به مضامین دعای افتتاح

حجت الاسلام شهبازی در جمع پاسداران و سربازان وظیفه سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان به توضیح مضامین بلند موجود در دعای افتتاح پرداخت.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۶۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، نشست اخلاق با حضور حجت الاسلام و المسلمین شهبازی امام جمعه محترم بخش اسفرورین در جمع برادران پاسدار و وظیفه سپاه امام علی(ع) شهرسیتان تاکستان برگزار گردید.

حجت الاسلام شهبازی با اشاره به اعمال و ادعیه وارد شده در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: یکی از دعا هایی که در ماه مبارک رمضان سفارش و تاکید شده است دعای افتتاح میباشد.

وی ادامه داد: ما بایستی همیشه و هرشب این دعا را بخوانیم که شروع دعا با حمد و ثنا الهی بوده و مضامین بسیار عالی دارد و دقت در آن می تواند تاثیر مطلوبی در ردح انسان داشته باشد.

امام جمعه اسفرورین تبیین کرد: برکت و روزی در ماه مبارک رمضان بیش از هر زمان دیگری برای انسان به دست می آید. رحمت الهی خود یک روزی است و ما خود روزی خودمان را در درون و دلمان میریزیم بعضی اوقات یاد گرفتن ذکری را در بر میگیرد و بعضی اوقات نیز هم نشینی با علما مصداق رزق می باشد.

حجت الاسلام شهبازی اذعان کرد: در دفاع مقدس شهید رهبر که خبرنگار بودند وقتی میخواستند گزارش و خبری را تهیه کنند به فراز هایی از دعای افتتاح می پرداختند و امروز این ما هستیم که نیاز به این ادعیات داریم .

وی افزود: در پایان این دعا به ولایت اهل بیت می پردازد و که یک یک آنها را نام برده و شروع به تعریف و تمجید می نماید و به صلوات خاصه به حضرت ولی عصر (عج) می پردازد، امام زمانی که منتظر است! همان گونه که ما انتظارمیکشیم .

امام جمعه اسفرورین در خاتمه با اشاره به علل محبوب بودن سپاه نزد مردم گفت: اینکه ما از افرادی همچون پاسداران و رهبر به عنوان عزیز یاد می کنیم یعنی آنان دیوار مستحکم ما در برابر نفوذ دشمنان هستند که نفوذ دشمن را غیر ممکن کرده اند و اینگونه است که این کشور و انقلاب جمهوری اسلامی پایگاهی میشود برای ظهور که همه ما منتظر آن هستیم.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار