خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

ثبت نام مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا صورت می‌گیرد/ سهمیه امسال افزایش نمیابد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ثبت نام مدارس شاهد استان فقط از طریق سامانه سجا امکان پذیر خواهد بود و سهیمه امسال هم افزایش نخواهد یافت.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

بخیرالله رحمانی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در این زمینه اظهار داشت: پس از مراحل ثبت سامانه، پیامکی به اولیا ارسال خواهد شد تا آنها از پذیرش دانش آموزان خود در مدارس شاهد مطلع شوند و نسبت به ارائه مدارک اقدام کنند و مدیران مدارس شاهد پس از بررسی مدارک، نتیجه قطعی ثبت نام را به اطلاع اولیا می‌رسانند.

وی از فعالیت ۱۵ مدرسه شاهد در استان قزوین خبر داد و گفت: امکان افزایش تعداد مدارس وجود ندارد و ظرفیت‌ها تغییر نمی‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: ۴۳۰۰ دانش آموز در سال تحصیلی جاری در مدارس شاهد به تحصیل مشغول هستند که از این تعداد بیش از ۶۰ درصد فرزندان شاهد و ایثارگران هستند.

رحمانی بیان کرد: هیچ آزمونی برای ورود به مدارس شاهد برگزار نمی‌شود و پذیرش بر اساس اولویت و ارائه مدارک شاهد و ایثارگران در درجه اول و دانش‌آموزان برتر علمی، فرزندان فرهنگیان، خیرین مدرسه ساز و شاغلان در بنیاد شهید صورت می‌گیرد.

وی افزود: زمان و نحوه ثبت نام در مدارس شاهد از طریق سایت اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به اطلاع اولیای محترم خواهد رسید.

 

1010/ت۲۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها