خبرهای داغ:
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام ۱۱۵۰ مبلغ به سراسر کشور در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۴۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

به گزارش سرویس بسیج  طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام شفیع زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به اعزام مبلغین در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: یکی از طرح هایی که سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان به خصوص در استان های محروم مانند سیستان و بلوچستان دارد، طرح ضیافت الهی است که با توجه به حضور چشمگیر زائرین در امامزادگان نیاز به اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی برای زائران بیش از پیش احساس می شود.

وی ادامه داد: امسال نیز از سوی سازمان اوقاف و امورخیریه کشور  1150 نفر از مبلغین به امامزادگان اعزام شده اند که البته در این میان اولویت با مبلغین بومی است.

حجت الاسلام  شفیع زاده افزود: امسال نیز در راستانی افزایش سطح کیفی دوره ای آموزشی دو روزه ای را در ابتدای اردیبهشت ماه در قم برگزار کردیم که هدف از این دوره ارتقاء مباحث تبلیغی مخصوص ماه مبارک رمضان بود.

وی افزود: در این دوره نیز همانند دوره های قبل از اساتید سطح اول در این طرح استفاده کردیم و الحمدلله جمعیت خوبی حضور پیدا کردند.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: ایام ماه مبارک امسال تفاوت های زیادی با سال های گذشته داشت به طوری که 62 نفر از  اساتید تفسیر در استان های مختلف مستقر شده اند و روزانه بین 2 یا 3 جلسه به مباحث تفسیر می پردازند.

وی افزود: جزء خوانی امسال نیز در استان های مختلف همانند سال های گذشته در جوار امامزادگان و مساجد برگزار می شود و قبل از این جزء خوانی ها، جلسات تفسیر با حضور اساتید برگزار می شود.

حجت الاسلام شفیع زاده تصریح کرد: علاوه بر این در ایام لیالی قدر که شاهد حضور چشمگیر مردم در امامزادگان هستیم خیمه های معرفت به صورت گسترده برپا خواهد شد که در زمینه های مختلف از قبیل مشاوره و چند رسانه ای خدماتی را به زائران و مجاوران بقاع متبرکه خواهند داد.

ارسال نظرات