خبرهای داغ:
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین:
مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: یازدهمین دوره خط امام(ره) استانی مرداد ماه برگزار خواهد شد
کد خبر: ۹۱۳۷۱۴۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، فرزاد افشاری مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، از برگزاری یازدهمین دوره خط امام (ره) استانی خبر داد.

وی افزود: این دوره هر سال با حضور پر رنگ دانشجویان استان قزوین، با محوریت تربیت نیروی طراز اول انقلاب به همت بسیج دانشجویی استان قزوین و همکاری دانشگاه ها برگزار می شود.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی قزوین تصریح کرد: یازدهمین دوره خط امام(ره) استانی، سر فصل هایی مانند گفتمان امامین انقلاب برگرفته از کتاب انسان ۲۵۰ ساله و طرح کلی در این دوره طرح می شوند.

افشاری اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکرد بسیج دانشجویی استان قزوین در این دوره، محوریت قراردادن شعار سال و مطالبه گری در حوزه رونق تولید و اقتصاد مقاومتی است که با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

مدیر تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی قزوین در تکمیل صحبت های خود گفت: علاوه بر برنامه های معرفتی، کارگاه های تشکیلاتی و برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی نیز از دیگر برنامه های یازدهمین دوره خط امام(ره) استانی است.

وی تاکید کرد: تمامی دانشجویان استان قزوین اعم از برادران و خوهران می توانند در این دوره شرکت کنند.

افشاری در پایان گفت: دانشجویان دانشگاه های استان قزوین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه ها و یا به ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین مراجعه نمایند.

1004/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها