دادستان عمومی و انقلاب نوشهر از متلاشی شدن باند مسلح زورگیر و به هلاکت رسیدن سرکرده این باند در جریان درگیری مسلحانه با سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۳۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی‌اکبر علیزاده روز یکشنبه در گفت و گو یی افزود: نیروهای وزارت اطلاعات عملیات شناسایی این باند مسلح زورگیر و موادمخدر معروف به ' پاشاخان ' در غرب مازندران را از یک سال قبل در منطقه آغاز کرده بودند.

وی گفت : سرانجام نیروهای گمنام امام زمان (عج) پس از تکمیل کارهای اطلاعاتی و شناسنایی، عصر روز گذشته برای دستگیری سرکرده این باند اقدام کردند که تعقیب و گریز اشرار در نهایت به درگیری مسلحانه در زیر پل ' وازیوار ' در بخش مرکزی نوشهر به سمت ساحل انجامید.

دادستان عمومی وانقلاب نوشهر افزود : در جریان این درگیری مسلحانه سرکرده نوشهری این باند به نام ' ابراهیم محمدیان ' به هلاکت رسید.

وی با اعلام این که در درگیری به خودرو ماموران عمل کننده هم خسارت وارد شد ، گفت در این عملیات که با اشرافیت کامل نیروهای اطلاعاتی صورت گرفت 10 نفر از کسانی که با این فرد شرور ارتباط داشتند، دستگیر شدند و دو نفر دیگر هم متواری هستند که اقدامات لازم برای دستگیری انان انجام شده است.

علیزاده افزود : از میان 10 نفر دستگیر شده 2 نفر از افراد شرور سابقه دار هستند.

وی ادامه داد : با بازرسی های اولیه تاکنون نیم کیلو شیشه از خودرو و منزل این شرور سابقه دار کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب نوشهر گفت : این فرد شرور سابقه زورگیری، تشکیل باندهای تولید و توزیع موادمخدر در شهرستان های اطراف تهران را داشت.

وی افزود : همچنین با بررسی های صورت گرفته ، سرکرده هلاک شده اشرار منطقه با قاتل طلبه همدانی که 2 هفته پیش در درگیری مسلحانه کشته شد ، ارتباط نزدیکی داشت.

به گزارش ایرنا؛علیزاده این عملیات را هشداری به افراد گردنگش در منطقه دانست و تاکید کرد : با هرگونه شرارت با جدیت برخورد خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها