عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

تحریم های آمریکا جنگ روانی است / خلیج فارس را گورستان آمریکا می کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بیشتر جنبه عملیات و جنگ روانی دارد و نمی تواند تاثیر جدی بر اقتصاد کشورمان بگذارد.
کد خبر: ۹۱۳۷۱۳۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،ولی‌الله نانواکناری در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی، با پشتوانه مردمی در این سرزمین ماندگار است، اظهار کرد: مردم با ترفندهای دشمنان خارجی و سوداگران اقتصادی و سیاسی داخلی آشنا هستند و با مقاومت در برابر این توطئه‌ها، ماندگاری نظام مورد علاقه خود را تضمین می‌کنند.

وی تصریح کرد: دولتمردان آمریکایی روزی سپاه پاسداران را به عنوان سازمان تروریستی اعلام می‌کنند و یک روز هم در گزارش‌های امنیتی خود با استناد به اظهارات کذب اسرائیل، تهمت ساخت بمب هسته‌ای را به ایران می‌زنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکایی‌ها خود را به کج فهمی زدند زیرا به دنبال ایران هراسی در منطقه و سطح بین‌الملل هستند، حال آنکه هیچ کشوری در منطقه و حتی سطح جهان دیگر آنها و اظهاراتشان را باور ندارد.

نانواکناری افزود: جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی از کسی اجازه نمی گیرد که اقدامات موشکی ما به چه شکل باشد و تقویت سیستم دفاعی و موشکی به عنوان اقدامی بازدارنده همواره در دستور کار خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم های آمریکا علیه ایران بیشتر جنبه عملیات و جنگ روانی دارد و نمی تواند تاثیر جدی بر اقتصاد کشورمان بگذارد.

وی اظهار کرد: مهم یکپارچگی و حساسیت کشور ما (رهبری، دولت و مردم) در مقابله با حضور بیگانه در منطقه است که مثل همیشه به احدی اجازه نخواهند داد که به حریم کشورمان چپ نگاه کنند.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک استکبار جهانی به دنبال ایجاد سلطه خود در جهان است، افزود: ایران تنها کشوری است که توانسته در مقابل سلطه گری آمریکا قد علم کند و تاکنون قدم های ارزشمندی در مقابله با استکبار برداشته است. به گونه ای که جهان اگر بخواهد در مسیر استقلال گام بردارد مطمئنا الگوی آن ایران خواهد بود.

نانواکناری، تصریح کرد: ایستادگی ایران، منافع استکبار را به خطر انداخته است از اینرو آمریکا در صدد است با بهانه های مختلف، خوی استکباری خود را به ایران هم تحمیل کند.

به گزارش بلاغ،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بعید می دانم ترامپ دوباره بخواهد اقدام نابخردانه‌ای انجام دهد. اگر به حریم ایران ورود کنند یا آتشی برافرزوند، مطمئن باشید شعله آتش دامن آن ها را خواهد گرفت. با آن ها با قاطعیت برخورد می کنیم و شک نکنید خلیج فارس گورستانشان خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها