خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی:

دشمن از تفکر بسیج به عنوان الگویی فراملی هراس دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بسیج مظهر ایستادگی، وحدت، شجاعت و شهامت ملت ایران اسلامی بوده و توانسته به یک الگوی گران‌بها در سطح فراملی و جهانی تبدیل شود.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۹۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عزیز جوانپور در آیین اختتامیه اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد تبریز با بیان اینکه دشمن از گسترش تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران هراس دارد افزود: عزت، اقتدار و امنیت امروزکشور حاصل رشادت‌های شهدا و نیروهای مسلح و بسیجیان همیشه در صحنه است که توانستند با روحیه‌ای بسیجی در مقابل ابر قدرت های جهان ایستادگی کنند. 
  
وی با قدردانی از مسئولان اردوی راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز بیان کرد: شرکت در این اردوها بهترین فرصت برای خودشناسی و کسب معرفت و تقویت روحیه و تفکر بسیجی است. 
  
جوانپور ادامه داد: تفکر ناب بسیج و روحیه انقلابی و جهادی از برکات دوران دفاع مقدس و مؤلفه‌های کارآمدی جمهوری اسلامی ایران است، از این رو ارزش‌های به دست آمده از این دفاع مقدس باید صیانت شده و مورد توجه قرار گیرد؛ مقام معظم رهبری نیز در این رابطه تاکید بسیاری دارند. 
  
جوانپور با اشاره به حادثه سیل اخیر در کشور گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله نهادهایی بود که از ابتدای بحران سیل اخیر در برخی استانهای کشور نقش ویژه‌ای را به عهده گرفت و اساتید و دانشجویان در قالب گروه‌های جهادی برای کمک و امدادرسانی به هموطنان سیل زده اعزام شدند؛ هم اکنون نیز حضور این نیروها تا بر طرف شدن مشکلات حاد و اساسی همچنان در منطقه ادامه دارد. 
  
 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها