خبرهای داغ:

کسب مقام برتر دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات دیوار خاک مسلح

تیم دانشجویی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی شاهرود در پنجمین دوره مسابقات دیوار خاک مسلح موفق به کسب مقام برترین تیم در عرصه مدیریت پروژه و زمان شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تیم دانشجویی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه اردیبهشت ماه ۹۷ در پنجمین دوره مسابقات دیوار خاک مسلح موفق به کسب مقام برترین تیم در عرصه مدیریت پروژه و زمان شد.
دکتر محسن کرامتی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی عمران دانشگاه به عنوان سرپرست تیم دانشجویی مذکور، امین رامش، حسین مرادی مقدم، محمد امیرعبداللهیان و احسان محمدی دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی ژئوتکنیک به عنوان اعضای تیم دانشجویی با حضور در دانشگاه صنعتی شریف در این دور از مسابقات شرکت نمودند.
هدف این دوره از مسابقات طراحی و اجرای دیوار خاک مسلّح بهینه و پایدار برای تحمل خاک محصور شده در جعبه ماسه و نیز بار‌های سربارِ قائم و افقی و دینامیکیِ بود. این مسابقات هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور و توسط انجمن ژئوتکنیک ایران برگزار می‌شود و فرصتی است تا شرکت کنندگان در قالب تیم‌های دانشجویی در یک مسابقه علمی- اجرایی به رقابت بپردازند.
در این رویداد علمی -کاربردی، دانشجویان در طراحی و اجرای نمونه‌ای از دیوار‌های خاک مسلح در مقیاس کوچک به رقابت پرداخته با بکارگیری آموخته‌های مفاهیم تئوری آن‌ها را در عمل تجربه می‌کنند. همچنین در این رقابت هر تیم با ساخت یک جعبه چوبی با ابعاد مشخص، آن را با ماسه پر و متراکم کرده و با نوار‌های کاغذی مسلح می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها