آمریکایی های و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۸۱
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه مبارک رمضان  نشست بصیرتی سیاسی پایگاه بیت الزهرا(سلام الله علیها) بسیجیان پایگاه خواهران بیت الزهرا سلام الله علیها در شهرستان فارسان برگزارشد.

 کارشنان مسایل مذهبی گفت: پروردگار در قرآن کریم می فرماید: اگر روزه را بر شما واجب کرده‌ایم و شما را یک ماه از خوردن و آشامیدن منع نموده‌ایم، هدف ما قصد زحمت شما نیست بلکه با این امر و تکلیف، راحتی شما را در فردای قیامت می‌خواهیم و تشنگی و گرسنگی امروز پاداش روز قیامت را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام رضایی افزود:تمام افرادی که ماه مبارک رمضان را درک می کنند دو دسته هستند؛ یا آمرزیده می شوند و به خدا و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نزدیک می شوند یا اینکه ملعون اند و از رحمت خدا دورند.  پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: مَنْ أَدْرَكَ شَهْرَ رَمَضَانَ فَلَمْ يُغْفَرْ لَهُ فَأَبْعَدَهُ اللَّهُ یعنی کسی که ماه رمضان را درک کرد و آمرزیده نشد، ملعون و از رحمت خدا دور است.

 وی گفت: ایران اسلامی یکی از بزرگترین قدرت های منطقه است، خود آمریکایی ها هم می دانند در مسائل مربوط به غرب آسیا نمی توانند ایران را نادیده بگیرند.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: سایه اندیشان باید باور کنند که آمریکایی های و سایر نظام های وابسته به آمریکا و اروپایی ها هیچگاه خیرخواه ما نبوده و نیستند و در قضیه برجام نیز این امر را اثبات کردند.

وی گفت: به هیچ عنوان نمی تواند به دشمنان این مملکت اعتماد و با آنان بر سر میز مذاکره نشست چرا که آمریکا و سایر هم پیمانان آنها، دولت هایی دروغگو و پر از حیله هستند که حتی یک روز هم روی حرف خود باقی نمی مانند.

حجت الاسلام رضایی افزود: مقاومت و اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی تنها راه پیروزی در جنگ اقتصادی کنونی است که علیه کشور راه انداخته اند.

ارسال نظرات