مرکز بسیج سازمان انرژی اتمی با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از تصمیم برجامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:

بیانیه شورایعالی امنیت ملی پاسخی ابتدایی به پیمان شکنان برجام

مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در حمایت از تصمیم شورایعالی امنیت ملی در ارتباط با اقدام متقابل ایران در موضوع برجام بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۷۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

به گزارش بسیج مهندسین صنعت خبرگزار یبسیج، مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران در حمایت از تصمیم شورایعالی امنیت ملی در ارتباط با اقدام متقابل ایران در موضوع برجام بیانیه ای را صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

وَإِمَّا تَخَافَنَّ مِنْ قَوْمٍ خِیَانَةً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلَى سَوَاءٍ إِنَّ اللَّهَ لَا یُحِبُّ الْخَائِنِینَ «
سوره انفال – آیه 85
هرگاه از خیانت (در پیمان) گروهی بیم داشته باشی مقابله به مثل کن و به آنها اعلام کن، زیرا خداوند خائنان را دوست نمیدارد.


اکنون تجربهای عینی و عبرت آموز در پیش چشمان ملت بزرگوار و شهید پرور ایران در حال رخ دادن است که نمیتوان به آمریکا و اذناب آن اعتماد کرد و باید بر طبق نص صریح آیات قرآن، در مقابل خلف وعده آنان اقدام متقابل انجام داد. پس از مدتها تحمل و صبر اگر چه تلخ و ناگوار بود، اما دست الهی از آستین ملت ایران بیرون آمد و بیانیه شورای عالی امنیت ملی پاسخ اولیهای به پیمان شکنان برجام که از هرگونه دشمنی و نقض عهد در حق ملت ایران کوتاهی نکردند را ارائه کرد. بسیجیان سازمان انرژی اتمی ایران معتقدند، ملت قهرمان ایران در طول قریب به دوسال و نیم از اجرای برجام سعی کرد تا با اجرای دقیق خود و وفادار ماندن به مفاد عهدی که بسته بود زمینه برخورداری از مزایای آن را برای کشور فراهم آورد، اما آمریکای مستکبر و جهانخوار در عمل نشان داد که به هیچ یک از تعهدات خود پای بند نبوده و پس از خروج از برجام با انجام تحریمها و فشارهای مختلف بر جمهوری اسلامی ایران و سایر طرفهای درگیر، عملاً آن را بی اثر نماید. آمریکای جهانخوار در عمل بار دیگر ماهیت و چهره پلید خود را به عموم مردم ایران نشان داد تا عدم اعتماد بر شیطان بزرگ بر مسئولین و مردم ما بیش از پیش آشکار گردد. بی شک ملت قهرمان ما امروز بر این سخن حکیمانه امام راحل، خمینی کبیر بیش از گذشته واقف است که آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان بزرگ بر قول و عمل خود پایبند نیست و با حربه تحریم و جنگ اقتصادی خواستار فشار بر ملت بزرگ ایران میباشد تا باعث تضعیف و در نهایت محو کامل جمهوری اسلامی شود. مستکبر بزرگ تا زمانی که جمهوری اسلامی ایران بر مواضع مستقل خود ایستاده است با آن به دشمنی و مخالفت خواهد پرداخت تا نیت پلید خود را که همانا تغییر و استحاله جمهوری اسلامی است، تحقق بخشد. اما آمریکا و اذناب آن بدانند که این آرزو را با خود به گور خواهند برد. ما معتقدیم مردم قهرمان ایران بر این موضوع واقف هستند که تنها راه رستگاری آنها اتکا به توان داخلی، تلاش در جهت خودکفایی کشور، رها شدن از اقتصاد تک محصولی و پیگیری اقتصاد دانش بنیان است. در صورتی که در مقابل این فشارها و تحریمها به توان داخلی تکیه شود و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر راهبرد اقتصاد درونزا وبروننگر پیگیری شود. تحریمها فرصتی است که میتواند اقتصاد کشور را از اقتصاد تک محصولی و اتکا به نفت، آزاد سازد تا دشمن نتواند با توسل به این حربه و فشار بر آن، کشور را دچار تلاطم اقتصادی نماید. بسیج سازمان انرژی اتمی ایران نیز که تحت تحریمهای ناعادلانه شیطان بزرگ قرار گرفته است، از این اقدام متقابل مسئولین جمهوری اسلامی ایران حمایت کرده و درخواست مینماید در صورت افزایش فشارها از جانب کشورهای غربی، به خصوص آمریکای مستکبر و جنایتکار، مراحل بعدی اقدامات نیز اجرا شود. در این راستا، مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران با یاری بسیجیان متخصص سازمان، آمادگی خود را برای همکاری در اجرای کلیه پروژههای مرتبط با علوم و فناوریهای هستهای )اعم از فناوریهای نرم و سخت( اعلام نموده و از همه آحاد ملت شهید پرور و قهرمان ایران بویژه مسئولین، دانشمندان و کارشناسان، میخواهد با تلاش جهادگونه خود برگی دیگر از شکوه ایران اسلامی را در مقابله با ظلم و استکبار جهانی نشان دهند.

و من الله التوفیق
مرکز مقاومت بسیج سازمان انرژی اتمی ایران
9911/2/91

 
 
ارسال نظرات