خبرهای داغ:
«شیرین عبادی» زنی که به واسطه اقدامات ضدایرانی خود جایزه صلح نوبل را دریافت کرد, پازل این خیانت‌ها را تکمیل کرده و در ارتباط ویدئویی با پارلمان کانادا خواستار تحریم و فشار بیشتر بر روی مردم ایران شده است.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۶۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش سرویس بسیج جامعه زنان کشور خبرگزاری بسیج،روزگاری به مدد گرفتن جایزه صلح نوبل و مواضع فمنیستی به اسم حمایت از حقوق زنان اسم و رسم و وجهه‌ای برای خود دست و پا کردند. جایزه نوبلی که دقیقا برای وجهه سازی مورد استفاده غرب برای اعمال نفوذ و فشار به کشورهای دیگر مورد استفاده کاملا ابزاری قرار می گیرد. جایزه ای که البته روزی برای تطهیر و شستن دستهای به خون آغشته افرادی مانند «شیمون پرز» یا بهتر معرفی کنیم «قصاب صبرا و شتیلا» به وی اعطا شد تا شاید کمی بوسیله این عناوین پوشالی تاریخ و مردم جنایات این نوع افراد را از یاد ببرند.
جایزه صلح نوبل به افراد نالایق دیگری هم اعطا شده است مانند «آنگ سان سوچی» که در فاجعه قتل مسلمانان روهینگیا اگر نقش نداشت با سکوت خود حامی این مسئله شد. آش این واقعه آنقدر شور بود که سازمان عفو بین‌الملل سرخورده و دلزده از اعطای چنین جایزه ای به فردی مانند سوچی آنرا بعد از مدتی پس گرفت.
حالا خبر رسیده که «شیرین عبادی» زنی که به واسطه اقدامات ضدایرانی خود جایزه صلح نوبل را دریافت کرد حالا پازل این خیانت‌ها را تکمیل کرده و در ارتباط ویدئویی با پارلمان کانادا خواستار تحریم و فشار بیشتر بر روی مردم ایران شده است.
شیرین عبادی درارتباط با پارلمان کانادا گفته است: «تهاتر (یا بارتر) با ایران باید تنها محدود به غذا و دارو باشد.» این پاسخ شیرین عبادی بود به سوال نماینده مجلس کانادا درباره ایجاد کانال مالی اروپا با ایران برای مقابله با تحریم های دولت ترامپ.
پارلمان کانادا را این روزها بایستی بیشتر از همه چیز صحنه رسوایی خائنین به وطن دانست.
چندی پیش بود که «شاپرک شجری‌زاده» در همین پارلمان کانادا خواستار اعمال تحریم علیه ایران به نام حقوق بشر شد. این توییت برای جو همیشه ملتهب توییتر فارسی حکم جرقه به انبار باروت را داشت. عکس این توییت، از پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام، پرکاربرترین شبکه اجتماعی ایرانیان هم سردرآورد و موجی از محکومیت، ناسزا و ابراز تاسف برای وی داشت.
رسوایی شجری زاده که به عنوان یکی از دختران خیابان انقلاب که به تحریک «مسیح علینژاد» دست به کشف حجاب زدند، شناخته شد خاطر بسیاری را آشفته ساخت تا جایی که حتی کسانی که به گونه ای وی را پیشتر تشویق و تحسین کرده بودند، وی را خائن و فردی کم ارزش خواندند که برای گرفتن ویزا و اقامت در کشورهای غربی دست به خودفروشی سیاسی زده است و همه افعالش در خصوص کشف حجاب برای شناخته شدن در این عرصه و رسیدن به چنین هدفی طراحی شده بود.
حال پس از گذشت چند ماه در صحنه رسوایی ضدانقلابیون فمنیسم شیرین عبادی خیانت خود به میهن و مردم ایران را ثابت کرده و در ارتباط با مجلس کانادا از فشار بیشتر بر مردم ایران سخن می گوید.
ضدانقلابیون دیگری هم کوس رسوایی خود را پیش از این در خیانت به مردم ایران به صدا در آورده بودند. در اوائل دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا عده ای از اپوزیسیون خارج نشین در یک نامه بی شرمانه به ترامپ از وی خواستند که تحریم های بیشتری را علیه مردم ایران با هدف براندازی حکومت ایران طراحی و اجرا کند.
مسیح علینژاد هم یکی از زنان ضدانقلاب است که بسیار مورد حمایت غرب و آمریکاست با گرفتن عکس یادگاری با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا و رئیس سابق سازمان سیا و همچنین ربع پهلوی ماهیت خیانت کارانه خود را علیه مردم ایران به خوبی به نمایش گذاشت تا دیگر جایی برای چون و چرا در خصوص جریان خیانت کار به کشور باقی نماند.
به نظر می رسد همینطور که پیش می رود افراد بیشتری در زمانی که مردم در تنگنای گرانی و فشار تحریم قرار دارند روی سیاه خود را با تمام تزئینات و آرایشات غربی از جمله با وسیله هایی مانند حقوق بشر، جایزه صلح نوبل و آزادی و حقوق زنان به نمایش می گذارند.

طنین یاس - امیرحمزه نژاد

ارسال نظرات