مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) البرز در گفتگو با «بسیج»؛

همت «جمعیت امام حسن(ع) البرز» در تهیه بسته‌های افطاری خانواده بی‌بضاعت

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) البرز گفت: نیازمندان البرز در ماه رمضان مهمان سفره با برکت امام حسن مجتبی(ع) خواهند شد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۵۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، میلاد رضایی در گفتگو با خبرنگار بسیج ، در رابطه با برنامه‌های گروه جهادی امام حسن (ع) استان البرز در ماه مبارک رمضان گفت: این جمعیت در ماه مبارک رمضان کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان جمع‌آوری کرده است و در شب میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) برنامه‌هایی را از قبیل پخش افطاری در سطح استان البرز تدارک دیده است.

همت «جمعیت امام حسن(ع)» در تهیه بسته‌های افطاری خانواده بی‌بضاعت

وی خاطرنشان کرد: این جمعیت دانشجویی از سال ۹۵ شکل گرفته و در کنار فعالیت‌های جهادی عمرانی به حل معضلات اجتماعی و فرهنگی در حاشیه شهرها نیز می‌پردازد. برای مثال در سال‌های اخیر با اعزام متخصصان به مناطق حاشیه شهر و زاغه‌نشین توانسته آموزش‌ها و خدمات مشاوره‌ای فراوانی برای افراد و خانواده‌های ساکن در این مناطق ارائه دهد و نوجوانان بسیاری را از جذب به سمت بزه‌کاری بازدارند.

مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) البرز تصریح کرد: بدنه این جمعیت جهادی، دانشجویان هستند؛ برای مثال دانشجویان بسیاری از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد کرج، هشتگرد و دانشگاه پیام نور کرج در این جمعیت حضور دارند. البته سعی کردیم از کمک‌های اقشار مختلف نیز برای تقویت اهداف این جمعیت استفاده کنیم.

رضایی افزود: پیش از شروع ماه مبارک رمضان دانشجویان جهادگر جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان البرز برای کمک به سیل‌زدگان به استان خوزستان اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار