خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین از قرار گرفتن معاونت فرهنگی دادگستری قزوین در بین استان های برتر کشور با اعلام معاونت فرهنگی قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۷۰۱۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در دیدار با کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری قزوین گفت: معاونت فرهنگی دادگستری قزوین سال گذشته تلاش ها و اقدامات خوب فرهنگی در استان داشت که شایسته تقدیر است و در سال جدید باید این اقدامات را منسجم تر، هماهنگ تر و با برنامه ریزی دقیق دنبال کنیم.

وی افزود: کار فرهنگی نیاز به استمرار و تداوم در جامعه دارد تا اثر خود را در دراز مدت نشان دهد و کار فرهنگی نباید به تبلیغ شکلی ختم شود بلکه باید در حوزه عمل وارد شد و اقدام نمود.

رییس کل دادگستری قزوین خاطرنشان کرد: باید بتوان مسائل و چالش های مختلف درون سازمانی را بررسی، آسیب شناسی و نقاط ضعف را شناسایی تا با اقدامات فرهنگی متناسب، تاثیرگذار و با محتوا در جهت رفع چالش ها و معضلات اقدام نمود.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب تاکید بسیار فراوانی به بحث فرهنگ دارند و تعبیر بسیار زیبایی در این خصوص نموده اند و می فرمایند فرهنگ به منزله هوا برای جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی تصریح کرد: کار فرهنگی باید با حوصله، دقیق و کارشناسی شده انجام شود و از اقدامات عجولانه باید پرهیز نمود زیرا کار فرهنگی اگر غلط و نادرست انجام شود نتیجه عکس خواهد داشت.

وی تاکید کرد: نوآوری در عرصه فعالیت های فرهنگی به ویژه در عرصه مسائل مذهبی بسیار ضروری است از این رو توصیه من به شما مسئولان و کارکنان معاونت فرهنگی دادگستری استان این است که از تمامی ظرفیت ها در جهت ترویج سیره اهل بیت (ع)، احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و سایر حقایق دین مبین اسلام استفاده نمایید.

رییس کل دادگستری قزوین اظهار داشت: کار معاونت فرهنگی مختص تمامی واحدها و بخش های سازمان است و باید تلاش کنیم با اقدامات خود روحیه تلاش، امید، ایثار، تقوا، پاکدامنی و امانت داری را در بین همکاران قضایی و اداری افزایش دهیم.

این مقام قضایی استان در پایان تصریح کرد: قرآن کریم نسخه بی بدیل هدایت بشری است و اگر ما بخواهیم جامعه را به سمت صلاح، سداد و ارزش ها پیش ببریم باید به خوبی از این نسخه ارزشمند بهرمند شویم از این رو محور برنامه های معاونت فرهنگی باید قرآن کریم و کلام الهی باشد.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها