رییس ستاد انتخابات استان کردستان، جلب اعتماد کاندیداها، احزاب و مردم و همچنین صیانت و امانتداری آراء مردم را مهمترین وظایف ستاد انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۹۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حسین خوش اقبال در اولین جلسه ستاد انتخابات استان با یادآوری اهمیت و جایگاه رای و نظر مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که از رای و نظر مردم حفاظت و با همکاری مردم انتخاباتی پرشور برگزار کنیم.

وی بر لزوم رعایت اصل بی طرفی از سوی همه دست اندرکاران تاکید کرد و افزود: شرعاً و قانوناً دست اندر کاران امر انتخابات نباید از هیچ کاندیدایی حمایت کنند.

خوش اقبال در ادامه اظهار داشت: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، بخشی از مسوولیت متوجه مسوولان است که باید مقدمات آن را فراهم کنند و بخشی هم بر عهده احزاب، که مشارکت و همکاری مردم را جلب نمایند.

وی جلب اعتماد کاندیدا‌ها را یکی دیگر از وظایف مهم ستاد دانست و اجرای قانون را ره حل حصول این اعتمادسازی عنوان کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، یادآور شد: احصاء نقاط ضعف و قوت اتخابات‌های گذشته می‌تواند در برگزاری انتخابات بی نقص در آینده کمک شایانی نماید.

خوش اقبال از روسای کمیته‌های ستاد انتخابات استان خواست دو اصل مسوولیت پذیری و پاسخگویی را مدنظر داشته باشند و امانتداری و اجرای قانون را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نظام، وزارت کشور و استاندار از مسوولین توقع دارند زمینه انتخابات پرشور برای حضور اقشار مختلف جامعه را فراهم نمایند و از آنچه که انتخاب مردم است صیانت شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات