خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش گفت: یکصد دستگاه کانکس به سیل زدگان شوش تحویل داده شد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۸۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

به گزارش بسیج از اهواز، سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش با اشاره به تحویل ۱۰۰ دستگاه کانکس به سیل زدگان شوش، گفت: حدود ۴۰ کانکس بهداشتی نیز بهزودی در مناطق سیل زده این شهرستان نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: حدود ۷۰ کانکس از دارالاکرم حضرت قمربنی هاشم (ع) زیر نظر دفتر آیت الله یثربی و خیرین کاشان و حدود ۳۰ کانکس توسط دانشگاه امام صادق تهران تهیه شده است.

ایمانی تصریح کرد: این گروه ساخت و ساز روستای مگرن ۳ را تقبل کرده اند، البته منتظر جانمایی صحیح این روستا هستند تا حداکثر در زمان ۶ ماه این روستا احداث شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول در ادامه افزود: این تعداد کانکس با پیگیری‌های نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی تهیه شده اند.

این مقام مسئول، ارزش ریالی هر یک از این کانکس‌ها را حدود ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و اذعان داشت: این گروه اقلامی نظیر؛ کولر، اجاق گاز، یخچال و دیگر لوازم را با هماهنگی بین اهالی روستا‌ها توزیع کردند.

سرگرد علیرضا ایمانی بیان کرد: ۲ چادر فرش شده با ابعاد ۱۰۰ مترمربع نیز با امکاناتی نظیر کولر به کمک هلال احمر و سپاه حضرت، ولی عصر (عج) برای استقرار روستاییان مگرن ۳ نصب شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها