خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان خبرداد:

توزیع مواد غذای حمایتی گروه جهادی هندیجان

مسئول گروه جهادی هندیجان گفت: به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان وبه منظور کمک‌رسانی به خانواده های نیازمند، با تلاش و پیگیری گروه جهادی شهید گشتیل وتعدادی از خیرین هندیجان بیش از ۱۰۰بسته مواد غذایی حمایتی در میان افراد بی سرپرست و خانواده های نیازمند توزیع شدند.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۸۴
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵

حسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: گروه جهادی بسیجیان شهید نصرالله گشتیل بصورت منظم و با هماهنگی ، اقلام مصرفی را بخشی خریدار و مابقی بصورت کالایی با مشارکت خیرین جمع آوری و با بررسی و شناسایی خانواده ها و افراد نیازمند در شهرستان هندیحان توزیع می شوند.

 

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته بنابه وضعیت گرانی اقلام مورد نیاز مصرفی و همدردی با مستندان و خانواده های بی بضاعت که قدرت تهیه وسایل خوراکی را ندارد و به منظور اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم، بسته های غذایی بصورت عادلانه در حال توزیع هستند.

وی بابیان نام اقلام توزیع شده در میان نیازمندان هندیجان گفت: اقلامی که تهیه و در میان نیازمندان هندیجان توزیع شدند شامل شکر ، برنج ، روغن، ربع گوجه و ماکارونی است که با حمایت خیرین و بسیحیان گروه جهادی این گونه کارهای خداپسندانه با جدیت در شهری و روستایی هندیجان ادامه دارد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد : در ماه مبارک رمضان بسته های مواد غذایی بصورت روزانه در قالب بسته هایی ۵۰تا ۱۰۰تایی در میان قشر محروم و کم در آمد و بی بضاعت و آسیب پذیر از جامعه با تلاش بسیجیان و خیرین و افراد نیکوکار تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و توزیع خواهند شد.

وی بااشاره به جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان با تلاش گروه جهادی بیان کرد : با پیگیری مستمر گروه جهادی بیش از ۶محموله مواد غذایی و پوشاک و دیگر نیازهای در خواست شده به مناطق مردم گرفتار در سیل خوزستان از جمله سوسنگرد و حمیدیه و اطراف اهواز با وانت های مردمی و همکاری ناحیه سپاه هندیجان ارسال شدند.

 

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل تاکید داشت : مردم خیر هندیجان در کار بشر دوستانه و خداپسندانه همیشه پیش قدم هستند و در جریان سیل های اخیر خوزستان و دیگر مناطق کشور و همچنین کمک به محرومان هندیجان در ماه مبارک رمضان اقدامات و همکارهای خوبی به نحو احسن از خود نشان داده اند که جای تقدیر دارد.

 

وی افزود: برای کمک به مستمندان هندیجان که بیماری دارند کمک هزینه دارویی برای آنها تهیه و در اختیار گذاشته می شود که تا کنون اقدامات خوبی برای رفاه حال بیماران بی سرپرست و محتاج در شهرستان انجام گرفته و همچنان با توکل بر خدا و حمایت خیرین و تلاش گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل ادامه دارد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بیان کرد : بصورت همیشگی تحت عنوان های مختلف در مراسمات ملی و مذهبی و مخصوصا در ماه مبارک رمضان، محرم و اعیاد شعبانیه و اربعین حسینی (ع) با کمک مردم اقلام مورد نیاز جمع آوری ودر میان نیازمندان که توانایی خرید ندارند با حفظ احترام توزیع می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار