رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان اظهار داشت  : با جرائم منافی عفت با هیچ شخص یا اشخاصی تعارف نداریم و با شدت و با قاطعیت برخورد جدی خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۱۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان کوهبنان؛ رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان اظهار داشت: با متخلفین جرایم منافی عفت به شدت برخورد می کنیم و در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم که صبح امروز مورخ ۱۳۹۸.۰۲.۱۸ در محل دادگستری با حضور اعضا تشکیل گردید که ابتدا رئیس دادگستری کوهبنان آقای محمد مهدی میرزایی در خصوص تشکیل کارگروه های مختلف؛ که در ارتباط با پیشگیری از وقوع جرائم در این حوزه قضایی تشکیل شده گزارش ارائه نمود. وی در ارتباط با کارگروه پیشگیری از جرائم منافی عفت از مسئولین مربوطه خواست تا با همکاری و تعامل با دادگستری پیگیر اجرایی شدن جدی مصوبات این کارگروه باشند 

ایشان اظهار داشت با عنایت به فرهنگ غنی این شهر ستان با جرائم منافی عفت با هیچ شخص یا اشخاصی تعارف نداریم و با شدت و با قاطعیت برخورد جدی خواهیم کرد.

✅در ادامه دبیر جلسه حجه الاسلام و المسلمین مهدی پور اسلامی معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کوهبنان در خصوص اختلاط زن و مرد در سالن های ورزشی در,سطح شهرستان هشدار داد و افزود که طبق گزارشات واصله متاسفانه چندین مورد گزارش در این خصوص داشته ایم که از سوی بخش خصوصی؛ سالن های ورزشی به این افراد در سانس های مختلف اجاره داده شده و این افراد توسط مرجع انتظامی احضار و به نامبردگان هشدار های لازم  داده شده است 

✅وی عنوان نمود طبق تحقیقات انجام شده این سانس ها به صورت خانوادگی اجاره داده می شوند که بعضا برخی از اشخاص محرم یکدیگر نمی باشند و این امر خلاف موازین شرعی و قانونی می باشد.

✅ایشان اظهار داشت: به هیچ عنوان امکان اینکه ما ورود پیدا کنیم تا مشخص شود آیا افراد حاضر در سالن ورزشی محرم یکدیگر هستند یا خیر? وجود ندارد. 

✅لذا لازم می باشد تا مسئولین مربوطه از اجاره دادن سالن های ورزشی به صورت مختلط به شدت پرهیز نمایند و چنانچه منبعد گزارشی در این خصوص واصل شود به شدت با عوامل و فرد خاطی برخورد خواهد شد. 

ارسال نظرات