حجت‌الاسلام عباس جعفری با بیان اینکه ما و همه جوامع بشری به قرآن و آموزه‌های آن احتیاج داریم، گفت: قرآن کتاب زندگی و راهنما است؛ تمام کارها و فعالیت‌های ما باید سمت و سوی قرآنی داشته باشد.
کد خبر: ۹۱۳۶۹۰۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، ۲۰ اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی، با گرامیداشت هفته هلال احمر، گفت: هلال احمر نهادی خدوم، مردمی و متشکل از جوانانی است که بسیجی‌وار با حضور در صحنه‌های مختلف خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به ۲۵ اردیبهشت‌ماه، سالروز تشکیل حکومت جعلی اسرائیل در سرزمین فلسطین، اظهار کرد: در ۷۰ سال گذشته شاهد جنایات رژیم صهیونیستی هستیم، رژیمی که سراسر خباثت، بدبختی و شرارت را به همراه دارد. اساس تشیکل این حکومت جعلی، دشمنی با مسلمانان است که امیدواریم به‌زودی شاهد ریشه‌کنی و نابودی آنان باشیم.

امام جمعه کوهبنان با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی ، گفت: ما و همه جوامع بشری به قرآن و آموزه‌های آن احتیاج داریم؛ کتابی که در مقابل استکبار، ظلم، کفر و طغیان ایستاده و به مؤمنان دستور داده است که به ظالمان تکیه نکنید. قرآن کتاب زندگی و راهنما است؛ تمام کارها و فعالیت‌های ما باید سمت و سوی قرآنی داشته باشد.

جعفری با گرامیداشت فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه(س)، اظهار کرد: حضرت خدیجه(س) اولین زن مسلمان بود که با پیامبر(ص) و ولایت امیرالمؤمنین(ع) عهد بست و با تمام وجود در خدمت پیامبر(ص) بود و اموال خود را برای اسلام گذاشت 

 

ارسال نظرات