خبرهای داغ:
بغدادی از برگزاری برنامه های فرهنگی متعدد توسط سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت هفته معلم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵

هادی بغدادی مسوول بسیج فرهنگیان استن قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین به تبیین مهمترین برنامه های برگزار شده توسط سازمان بسیج فرهنگیان در هفته معلم پرداخت.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: خضور در گلزار شهدا ، میثاق با شهدا به همراه همکرانمان در سازمان آموزش و پرورش و حضور خانواده شهید بازیار و دانش آموزان مدارس شاهد اولین برنامه ای بود که در هفته معلم انجام شد.

بغدادی تبیین کرد: برگزاری مراسم ویژه روز قشر بسیج فرهنگیان با همکاری ناحیه یک آموزش و پرورش قزوین، با سخنرانی آیت الله عابدینی نماینده محترم ولی فقیه در استان قزوین و حجت الاسلام ابوترابی در سالن الغدیر دیگر برنامه ای بود که صورت پذیرفت.

مسوول بسیج فرهنگیان استان قزوین ادامه داد: با ابلاغ سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاخب الامر(عج) و آقای رحمانی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین مجموعه نشست های بصیرتی و روشنگری با موضوع حکمت مطهر و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب طی این هفته برگزار گردید.

وی ابراز کرد: دیدار مجموعه فرماندهی سپاه صاخب الامر(عج) از مجموعه مدیریت آموزش و پرورش استان قزوین دیگر برنامه ای بود که به مناسبت هفته معلم انجام شد.

بغدادی در خاتمه یدآور شد: ما همواره خود را مدیون شهدای عزیز می دانیم لذا دیدار با خانواده شهدای فرهنگی در هفته معلم و تکریم مقام شامخ شهدا دیگر برنامه ای بود که در این هفته عملی شد.

 

1004/j30/f

ارسال نظرات
پر بیننده ها