رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری ۵ نمایشگاه طرح ضیافت توسط اصناف برای عرضه کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۷۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، قاسم نوده فراهانی گفت: در راستای تنظیم بازار و بر اساس درخواست هیئت وزیران و با هماهنگی انجام شده با استانداری تهران و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قرار است، به زودی اصناف تهران اقدام به برپایی نمایشگاه‌های طرح ضیافت کنند. 

رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه این نمایشگاه‌ها برای عرضه کالا‌های اساسی و مایحتاج مردم برپا می‌شود، گفت: با هماهنگی انجام شده با مسئولان مربوطه مقرر شده تا کالا‌های اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، شکر، روغن با قیمت مصوب از طریق این نمایشگاه‌ها عرضه شود. 

وی بیان داشت: در این نمایشگاه کالا‌ها با ۱۰ تا ۱۵ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود. 

نوده فراهانی در مورد علت تاخیر در برگزاری این نمایشگاه‌ها، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه در دستور کار قرار نداشت، اما با توجه به ضرورت دسترسی آسان‌تر مردم به کالا‌های اساسی و همچنین برخورداری از تخفیفات ویژه مقرر شده تا این نمایشگاه از چند روز آینده آغاز به کار کند. 

رئس اتاق اصناف تهران بیان داشت: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مصلی امام خمینی تهران، نمایشگاه بین‌المللی تهران، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و بوستان گفتگو با تعداد محدودی غرفه توسط اصناف تهران برگزار خواهد شد. 

به گزارش فارس و براساس اعلام عباس قبادی رئیس ستاد تنظیم بازار هر کیلوگرم برنج تنظیم بازار به قیمت مصوب ۷ هزار و ۴۰۰ تومان و هر کیلوگرم شکر به قیمت ۳ هزار و ۴۰۰ تومان در ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات