همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد؛
نشست تخصصی بصیرتی تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در ناحیه بسیج عشایری لرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۱۳۶۸۳۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

به گزارش سرویس  بسیج عشایری از لرستان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان با بیان اینکه همه آحاد ملت موظف به اجرای این پیام هستند، ادامه داد: باید خود را موظف به اجرای این بیانیه مهم بدانیم تا فرمایشات مقام معظم رهبری جایگاه خودش را به درستی پیدا کند.

"محمد شاهرخی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان در این نشست اظهار داشت : خطاب رهبری در بیانیه مهم گام دوم انقلاب در پايان چهل سالگي جمهوري اسلامي ايران، به جوانان بود که آینده  كشور به دست این قشر است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب مراحلی را برای جامعه ترسیم کردند که شامل انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی، تمدن نوین اسلامی است که تمام برنامه های ما باید به سمتی باشد که به تمدن نوین اسلامی برسیم.

وی در ادامه با اشاره به شاخصه های دولت اسلامی با تاسی از حکومت حضرت امیرالمومنین(علیه السلام) گفت: دولت اسلامی باید باعزت و قدرتمند بوده و در آن توسعه و پیشرفت به شرط عدالت اجتماعی وجود داشته و هیچ گرسنه و تبعیضی نباشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری لرستان تاکید کرد: استکبار جهانی در دکترین خود سه هدف را دنبال می کند که شامل جلوگیری از پیشرفت ایرانیان،نبرد رسانه ای و گسترش نافرمانی و ایجاد موانع داخلی از طریق نفوذ و توسعه رفاه طلبی، جاه طلبی و دنیا طلبی در بین مسئولین ایران است که جریان نفوذ در سالهای اخیر به شکلهای مختلفی نمو داشته است.

وی امیدواری در برابر سختی‌ها را از نکات مهم دیگر در گام دوم انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب مقاومت در دنیا ضعیف نمی‌شود و این وعده الهی است که اگر در راه حق باشیم به پیروزی می‌رسیم؛ بنابراین هرجا منافع انقلاب نظیر سوریه، یمن و یا هر نقطه دیگر دنیا باشد باید از آن دفاع کنیم و چنانکه اگر امروز امنیتی داریم به‌دلیل از خود‌گذشتگی شهدای مدافع حرم است.

 

ارسال نظرات