به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جلسه مجمع عالی قشر بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری

نشست مجمع عالی قشر بسیج اساتید با حضور مسئول بسیج اساتید و اعضای مجمع و جمعی از نخبگان دانشگاهی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۲۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج،  جلسه مجمع عالی قشر بسیج اساتید با حضور دکتر احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان و اعضای مجمع و جمعی از نخبگان دانشگاهی با موضوع راهکارهای مقابله با تحریم‌ها در دانشگاه پیام نور شهرکرد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مسئول بسیج اساتید استان شروع ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن و ماه بندگی و آمرزش گناهان را تبریک گفته و در خصوص موضوع جلسه یعنی بهترین و مهم‌ترین راهکارهای مقابله با تحریم‌ها را با استناد به منویات مقام معظم رهبری، کاهش خام فروشی نفت و عدم استفاده نادرست از منابع ملی دانسته و به بررسی بیانات مقام معظم رهبری  در حوزه خام فروشی از چند منظر پرداخت.

دکتر بسیج خاطر نشان کرد که در خصوص تحریم‌های ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته، به شکل‌های گوناگون شاهد دشمنی کشورهای متخاصم بوده‌ایم و در این دشمنی‌ها که یک تقابل جدی و عمیق است، اختلاف واقعی غربی‌ها با ساختار و مبانی جمهوری اسلامی ایران مشهوده است.

دکتر بسیج گفت نظام غرب با محوریت ایالات متحده سال‌هاست که بر طبل تخاصم کوبیده و انتظار دستیابی به خواسته‌های نامشروع خود را داشته و اخیراً با تحمیل  فشار اقتصادی، خواهان تحقق این امر واهی است، ولی این استراتژی سال‌هاست که به صورت هوشمندانه و حکیمانه از سوی مقام معظم رهبری پیش بینی شده و با طراحی و تدوین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با شکست مواجه گردیده است.

در ادامه جلسه دکتر عبدالرزاق دانش ریاست مجمع، رکن اساسی در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن را باور ظرفیت‌های داخلی و اجتناب از چشم به گشایش‌های خارجی دانسته و حضور فعال نخبگان و دانشگاهیان را در این امر راهگشا دانست و در آخر اعضای جلسه در خصوص موضوع جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری

ارسال نظرات