حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی، گفت: تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان دارای فضایل حیرت انگیزی است.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۱۶
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ، حجت الاسلام والمسلمین محمدسهرابی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک گفت: تلاوت قرآن کریم در ماه مبارک رمضان فضیلت بسیاربالایی دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه سیریک  درنشست اخلاقی کارکنان ناحیه اظهارداشت، از فضیلت های حیرت انگیز تلاوت قرآن در ماه رمضان می توان به آمرزش گناهان و امان نامه در برابر آتش جهنم و باروری ایمان و سیراب شدن در روز عطش و سایبانی در روز حرارت شدید(قیامت) نام برد.

سهرابی از دیگر فضیلت های تلاوت قرآن در ماه مبارک را آمرزش گناهان پدر ومادر و قدرت عظیم ایمان  برشمرد و ابراز کرد، هرکسی با این کتاب آسمانی دوست باشد قدرت عظیمی پیدا می کند مانند ساختمانی که هیچ انفجاری ستون های آن را متزلزل نخواهد کرد.

وی اضافه کرد، استجابت دعا یکی دیگر از فضیلت های تلاوت قرآن در ماه خداست وامام حسن مجتبی(ع)دراین باره می فرماید بعد از تلاوت قرآن در ماه رمضان بلافاصله و یا با کمی تاخیر دعا مورد استجابت قرار می گیردپس در این ماه که ارزش تلاوت یک آیه برابر با ختم در ماه های دیگر است باید انسان قدر تلاوت و منزلت این ماه را بداند و از لحظه لحظه آن به نحو مطلوب بهره برداری کند.

 

ارسال نظرات