مدیرکانون بسیج فرهنگیان عاشفان ولایت کوهرنگ درگفتگوباخبرنگارما،ازغرس 500نهال غیرمثمر به همت بسیج فرهنگیان درفضاهای آموزشی واداری آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ خبرداد.
کد خبر: ۹۱۳۶۸۰۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال وبختیاری؛ مدیرکانون فرهنگیان عاشفان ولایت کوهرنگ درگفتگو با خبرنگارما،ازغرس 500نهال غیرمثمربه همت بسیج فرهنگیان درفضاهای آموزشی واداری آموزش وپرورش شهرستان کوهرنگ خبرداد.

وی گفت،این نهال هادرفضای آموزش وپرورش و اردوگاهها و مهمانسراهاوخانه معلم ومدارس شهرستان به منظورزیباسازی فضاهای آموزشی وتوسعه فضای سبز اداری کاشته  شد.

مدیربسیج فرهنگیان کوهرنگ،خواستار فرهنگ سازی در خصوص صیانت  و حفاظت از منابع طبیعی در شهرستان شد و آموزش و پرورش را بهترین بستردرترویج فرهنگ وسنت حسنه درختکاری دانست.

وی اظهارداشت: کاشت نهال و ایجاد جنگل دست‌ کاشت یکی از راههای توسعه فضای سبز است و در این راستا با استمرار و همکاری و همیاری مردم و مسئولین می توان از محیط زیست حمایت کرد.

 مدیربسیج فرهنگیان کوهرنگ گفت: اگر این روند به صورت یک فرهنگ در آید و درهمه ادارات  و مکانهای عمومی چنین اقداماتی انجام شود ،نشاط بیشتری در فضای اداری ایجاد می شود.

ارسال نظرات