خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان آوج از برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۹۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

حجت الاسلام میرزا بیگی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری بسیج قزوین، درخصوص برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان با اشاره به جایگاه و اهمیت اعمال این ماه در تعالی بخشیدن روحی و معنوی انسان گفت: این ماه مبارک بهار قرآن و میهمانی خداوند است.

وی بیان کرد: درهای بهشت به روی مؤمنان باز است ماه مبارک رمضان ماه مهماني خدا و به عبارتي روشن‌تر، ضيافت‌الله است و در اين ماه با بركت بايد با آمادگي كامل به مهماني خدا برويم.

این مسئول گفت: در اولین روز ماه مبارک رمضان افتتاحیه برنامه ها برگزار شده و کارکنان و سربازان وظیفه در جریان برنامه های این ماه عزیز قرار خواهند گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) آوج در ادامه افزود: برگزاری جلسات حفظ قرآن کریم، محافل انس با قرآن، ترجمه و درک مفاهیم و مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان از جمله برنامه های مهم در ایجاد فضای قرآنی است.

وی اظهار کرد: غبار روبی نمازخانه و فضاسازی، برنامه های مختلف قرآنی در زمینه های آموزش روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم، جلسه کلاس اخلاق با حضور قاریان برتر، کلاس تفسیر قرآن و ضیافت افطاری ویژهسربازان در مهمانی خدا از دیگر برنامه هاست.

میرزا بیگی در پایان در خصوص برنامه‌های قرآنی ویژه سربازان وظیفه تصریح کرد: نیروهای وظیفه نیز به صورت مجزا در کلاس‌های روخوانی، روان خوانی و مفاهیم شرکت می‌نمایند .

انتهای پیام/5002

ارسال نظرات
پر بیننده ها