سرپرست ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر در نمازخانه ناحیه برگزار شد و سرهنگ غلامرضا شهابی به عنوان سرپرست ناحیه معرفی گردید.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۹۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، صبح امروز طی مراسمی سرهنگ شهابی به عنوان سرپرست ناحیه معرفی گردید

مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بوشهر ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی خدمت حضار و تبریک ماه رمضان گفت: مسئولیت یک امانتی است که بر دوش مسئول گذاشته می شود و از جهتی ایثار و خود گذشتگی است ،اگر نیت خدایی باشد آنگاه مسئولیت پاداش و جزاء دارد در غیر این صورت هیچ ارزشی ندارد .

سرپرست ناحیه مالک اشتر شهرستان بوشهر معرفی شد

سرهنگ انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) گفت: نگاه ما به مسئولیت باید این باشد که راه شهداء را ادامه بدهیم و در تمامی امور برای رضای خدا گام برداریم . ما در ایامی قرار داریم که انسان راحت تر می تواند با نفس خود مبارزه و او را کنترل کند و ان شا الله بتوانیم نهایت استفاده از این ماه مبارک ببریم.

معاون هماهنگ کننده با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد : نظام ما دارای برکاتی بوده ، از جمله آنها ثبات امنیت و حفظ تمامیت ارضی کشور ایران است ، جایگاه علم و فناوری و بینش سیاسی آحاد مردم  بحمدالله چشمگیر بوده است.

سرهنگ انبارکی در ادامه سخنرانی خود به توصیه های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و در پایان از زحمات سرهنگ دشتی تشکر کرد وضمن تبریک مسئولیت جدید آقای شهابی برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

در پایان سرهنگ شهابی ضمن تقدیر و تشکر از همه مهمانان از سرهنگ عبدالرضا دشتی فرمانده سابق ناحیه بوشهر قدردانی کرد و گفت : من تجارب زیادی را از برادر عبدالرضا دشتی کسب کردم و امیدوارم خداوند در این ایام مبارک به من توفیق دهد که در این مسئولیتی که به عهده بنده گذاشته اند سربلند بیرون آیم.

از سوابق سرهنگ شهابی می توان به فرمانده حوزه محلات، اداری کارگری ،مسئول نیروی انسانی، مسئول بازرسی ناحیه بوشهر و جانشین فرمانده ناحیه اشاره کرد.

ارسال نظرات