خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی از توزیع 18 هزار و 500 کیسه همیان مولا بین خیران و مراکز نیکوکاری استان خبر داده و گفت: این طرح به تاسی از سیره امام علی(ع) برای تأمین سبد غذایی نیازمندان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۸۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند جیره خشک موردنیاز برای حمایت از نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را داخل کیسه‌ها قرار داده و تحویل امدادگران این نهاد دهند تا در بین جامعه هدف تحت حمایت توزیع شود.

وی اظهار داشت: کیسه همیان مولا در محافل و مجالس، مساجد و درب منازل توزیع می شود.

شریف با اشاره به برنامه های کمیته امداد در ماه رمضان با شعارهای «جشن رمضان» و «ماه بندگی ماه بخشندگی» گفت: طرح اکرام ایتام، محسنین، اطعام و افطار نیازمندان، همیان مولا و مفتاح الجنه ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که اجرای آنها در ماه مبارک رمضان از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رمضان ماه ضیافت الهی، فرصت ارزشمندی برای کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومان است افزود: مردم نیک اندیش استان می توانند با استفاده از کد آنی پرداخت #041*8877* از طریق تلفن همراه و نرم افزار موبایلی سنا هر گونه کمک های خود به نیازمندان و مددجویان را بصورت الکترونیکی پرداخت کنند.

ارسال نظرات