رسالت این نهاد ، دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و پاسداری از اصول تغییر ناپذیر آن و حریم ولایت با تبلیغ فرهنگ قرآنی و سیره نبوی و ائمه اطهار(ع) در جامعه و تحقق بخشیدن به فرامین و منویات حضرت امام (ره) و رهبری در عرصه های مختلف است.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۷۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دیدار حجت الاسلام قدرتی مسئول سازمان بسیج طلاب وروحانیون سپاه بیت المقدس کردستان به همراه فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی طلاب با مدیران  حوزه های  علمیه شهرستان ها گفت:سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان تلاش می کند با به کارگیری و بهره برداری از توانمندی های بالقوه و بالفعل موجود در حوزه های علمیه، موجب تقویت بنیه اعتقادی ، بصیرتی، فرهنگی و سیاسی اقشار مختلف جامعه شود. 

وی دراین دیدار ضمن تشکرو خداقوت به همه دستندرکاران عرصه فعالیت درامربسیج طلاب ،نقشه راه بسیج طلاب را ترسیم کرده وبیان داشت: اگرما در امر بسیج طلاب بتوانیم صاحب موفقیت باشیم یقینا درسایر قشرهای بسیج هم به موفقیت خواهیم رسید.

درادامه حجت الاسلام قدرتی ازتمام مسئولین درخواست کردند خدمت به روحانیون بسیجی را کاری مقدس برای خود قلمداد کرده و با تمام توان درجهت خدمت به طلاب وروحانیون وماموستاهای عزیز قدم بردارند .

وی دراین دیدار ضمن گزارش گیری از روند اجرای برنامه های گذشته ، به تشریح برنامه های سال 98پرداخته وبا کمبود ونواقص موجود درامر بسیج طلاب مطلع شدند وقول مساعدت وپیگیری دادند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات