خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

نقش بسیج سازندگی، همان نقش جهاد سازندگی است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار مسئولان گروه جهادی، گفت: جهاد سازندگی را یکی از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: نقش بسیج سازندگی، همان نقش جهاد سازندگی است و بلکه سنگین تر، وطیفه شما هم سنگین و موثر است.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۷۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم گفت: خدمات جهاد سازندگی در همه زمینه ها از جمله برق، آب، راه و بهداشت بی نظیر بود. از طرفی، جهاد سازندگی در جنگ و دفاع هم در ایجاد پل و خاکریز در خط مقدم و راههای ارتباطی فعال بود و نقش بسزایی داشت.

وی افزود: زمانی جهاد با وزارت کشاورزی ادغام شد و موضوع سازندگی از میان رفت، در همان مقطع بود که رهبر فرزانه انقلاب دستور تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند. 

حجت الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: در جریان سیل اخیر، فداکاری شما عزیزان در آق قلا، لرستان، ایلام و خوزستان را شنیده ام و از آن ها خبردار شدم، بهترین کار، خدمت به محرومان است که اجر زیادی نزد خداوند دارد.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بسیج سازندگی همین است که در آن، روحیه ناب و انقلابی نیاز است. برای موفقیت در این راه، باید نیت خالص وجود داشته باشد و همت بسیج سازتدگی لازم است تا کار به پیشرفت برسد. روحیه انقلابی اصل تداوم مسیر انقلاب اسلامی است و این باید در بسیج سازندگی یک معیار باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: تحقق تمدن اسلام در افق ۵۰ سال آینده، در گرو تربیت نسل انقلابی است. تربیت چنین نسلی در حوزه خدمت رسانی به عهده بسیج سازندگی سپاه گذاشته شده است. پیشرفت نطام اسلامی، امروز فقط با روحیه انقلابی میسر است و لاغیر، چون روحیه انقلابی حافط کشور در برابر تهدیدات پیدا و پنهان کشور است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها