درجمع فرهنگیان کوهرنگ بیان شد؛

سند2030هویت دینی و فرهنگی مارانشانه رفته است

کارشناس مسائل سیاسی درجمع فرهنگیان ودانش آموزان کوهرنگی برضرورت هویت دینی تاکیدکردواین هویت را سرمایه ی نظام اسلامی برشمرد. بقا و هویت فرهنگی رابسته به تداوم فرهنگ دینی دانست.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۶۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال وبختیاری؛ نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی وسیاسی و بزرگداشت مقام معلم در دبیرستان نرجس کوهرنگ برگزار شد.

 کارشناس مسائل سیاسی درجمع مسئولین وفرهنگیان ودانش آموزان ، سند ۲۰۳۰رانسخه طراحی شده عاملان خشونت وافراطی گری وتروریسم ومروجان فساد ودشمنان حیا و حجاب، عفت و پاکدامنی و ارزشهای دینی وفرهنگ ایثار و شجاعت عنوان کرد.

نجفی درادامه تاکیدکرد،این سندننگین هویت فرهنگی ملت ایران را نشانه رفته است ومی خواهد جوانان ما را مطیع  جهان غرب کند تا همیشه تحت سلطه بیگانگان باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی،تصریح کرد: کسانی که امروز سند 2030 را در یونسکو طراحی کرده اند اشخاصی هستند که مصادیق فساد جنسی را جز حقوق بشر قلمداد می کنند ونگاهی ضد دینی و سکولار دارند که آموزش متون دینی را مخل خلاقیت و تعالی روح آدمی می دانند و می گویند باید از مدارس حذف شود، آنها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج خشنونت طلبی معرفی می کنند در حالی که خود عامل خشونت و افراطی گری و تروریسم بین الملل و مروجان فساد در جهان هستند.

وی،باتوجه به فرمایش امام راحل گفت: امام راحل فرمودند "اگرماراتحریم کنید،ما فرزند رمضانیم و اگر تهدید کنید فرزند عاشورا هستیم". نفوذفرهنگی دنیای غرب وامریکاتحت عنوان سندهای مختلف به بهانه رفع تحریم هادرفرهنگ غنی اسلامی راخلاف حیات طیبه مسلمین دانست.

نجفی درادامه بیان داشت: فراموش نکنیم که انقلاب ما بنابر فرموده ی امام خمینی(ره) یک انقلاب قرآنی و فرهنگی است، واین انقلاب در ابعاد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در چارچوب گفتمان دینی و راهبرد مکتبی و اسلامی می باشد.

وی درادامه برضرورت هویت دینی تاکیدکردواین هویت را سرمایه ی نظام اسلامی برشمردو افزود: بقا و هویت فرهنگی بسته به تداوم فرهنگ دینی دارد  و قرآن و عترت به عنوان دو شاخص اصلی برای نشر فرهنگ قرآنی است.

کارشناس مسائل سیاسی درپایان گفت: ما برای تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی، شهدای زیادی تقدیم کردیم و سختی های زیادی را ملت ما متحمل شدندف لذا بر همه ی ما تکلیف است که برای حراست و پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلابی، نسلی دینی تربیت کنیم که دارای اعتقاداتی راسخ و در طراز گفتمان انقلاب و اسلام ناب باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار