خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان

وجود ۱۴ گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان لنجان

محمدی فشارکی با اشاره به عملکرد و پشتیبانی مطلوب مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: همانگونه که بسیج در طول ۴۰ سال در عرصه هایی نظیر دفاع مقدس پیشگام بوده و نقش بسزایی در پیشرفت انقلاب داشته در گام دوم نیز با کمک و همدلی بیشتر در کنار مسؤولان و مردم تلاش می‌کند تا آرمان‌های انقلاب را محقق سازد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۶۴
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج لنجان سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی فشارکی با اشاره به جایگاه و ظرفیت عظیم بسیج مردمی در تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان یادآور شد: پس از پایان جنگ تحمیلی، بسیج با شناسایی نیازهای کشور وارد بخش سازندگی شد و جبران و بازسازی مناطق جنگ زده را در اولویت کاری خود قرار داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی یکی از برکات انقلاب اسلامی است که در سال ۷۹ و به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و امروز با گذشت ۱۸ سال از عمر بابرکت این مجموعه، بسیج سازندگی با شناخت صحیح از دغدغه های کشور به حمایت از تولید داخلی و تلاش برای رونق اقتصادی روی آورده و تاکنون اقدامات چشم گیری در جای جای میهن عزیزمان ایران اسلامی انجام داده است.

وی از وجود ۱۴ گروه جهادی بسیج سازندگی شهرستان لنجان خبرداد و افزود: این گروه ها تاکنون اقدامات شاخص و اثرگذاری را در شهرستان لنجان و در سطح ملی و در استان های کم برخوردار مرزی انجام داده اند که از جمله آنها می توان به ساخت ده‌ها خانه، استخر جهت ذخیره آب کشاورزی، پروژه های بهداشتی و عمرانی در شهرها و مناطق محروم اشاره کرد.

محمدی فشارکی تصریح کرد: همکاری با قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان در پروژه‌های لایروبی قنات های چرمهین، شناسایی۱۰۰ خانواده و ۴۰ منطقه کم برخوردار با هدف محرومیت‌زدایی، اعزام اکیپ های پزشکی شامل ۲۰ پزشک، دندان پزشک، پرستار، ماما، روانشناس و روحانی به مناطق محروم شهرستان لنجان و ویزیت بیش از ۴۰۰ نفر و تحویل رایگان دارو به بیماران در این روستاها تنها بخش کوچکی از اقدامات بسیج سازندگی لنجان محسوب می شود.

وی با توجه به تسهیلاتی که ناحیه مقاومت بسیج لنجان در سال ۹۷ به متقاضیان واگذار کرده است، یادآور شد: بیش از سه و نیم میلیارد ریال اعتبار در زمینه های کشاورزی، دامپروری، صنایع تبدیلی، صنایع دستی، پرورش زنبور عسل و پرورش قارچ به متقاضیان واگذار شده است و در همین زمینه ۳۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیر مستقیم در شهرستان لنجان مشغول به کار شده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنجان با توجه به اقدامات بسیج سازندگی این ناحیه در امدادرسانی به مناطق سیل زده کشورمان اظهار کرد: در لحظه های آغازین سال جدید هموطنان ما در گوشه کنار کشورمان درگیر سیلاب بودند از این رو جهادگران بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان حضور در بین این مردم سیل زده را به حضور در کانون گرم خانواده خود ترجیح دادند تا جایی که براساس برآوردهای به عمل آمده جزء گروه های جهادی شاخص کشوری برای امداد رسانی به مناطق سیل زده بودند.

وی ضمن تشکر از مردم نوع دوست شهرستان لنجان بخاطر کمک به مردم مناطق سیل زده کشورمان افزود: جمع آوری و ارسال بیش از ۲۶ کامیون از کمک های مردمی شهرستان لنجان به مناطق سیل زده برگ زرینی دیگری در سند پر افتخار مردم لنجان و بسیج سازندگی این شهرستان محسوب می شود.

محمدی فشارکی با اشاره به عملکرد و پشتیبانی مطلوب مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: همانگونه که بسیج در طول ۴۰ سال در عرصه هایی نظیر دفاع مقدس پیشگام بوده و نقش بسزایی در پیشرفت انقلاب داشته در گام دوم نیز با کمک و همدلی بیشتر در کنار مسؤولان و مردم تلاش می‌کند تا آرمان‌های انقلاب را محقق سازد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار