حجت الا سلام کریمی تبار گفت: حالا که دشمن به‌ جای عمل به وعده‌های خود از برجام پا پس کشیده و بدعهدی‌ها را مرتبا تکرار می‌کند، مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصدی از سر گرفته شود.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۵۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر ایلام اظهار داشت: برجام تجربه شکست‌خورده‌ای است که باید از آن درس گرفت؛ بر طبق آیات قرآن کریم می‌توانیم بر دشمنان پیروز شویم، اما به شرطی که به خدا ایمان داشته باشیم، حالا که دشمن به‌ جای عمل به وعده‌های خود از برجام پا پس کشیده و بدعهدی‌ها را مرتبا تکرار می‌کند، مردم انتظار دارند غنی‌سازی ۲۰ درصدی از سر گرفته شود.

وی افزود: اقدام امیدوارکننده شورای عالی امنیت ملی حداقل واکنش در مقابل عهدشکن‌های آمریکا و اروپاست. در حالی که براساس مفاد برجام اگر طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ایران می‌تواند از برخی مفاد کلا کنار برود.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: بعد از خروج گستاخانه آمریکا از برجام، به انتظار و پایبندی اروپایی‌ها ماندیم اما آنها هم وعده سرخرمن دادند.

کریمی تبار بیان کرد: مردم و مسوولان ید واحده در برابر استکبار هستند و دشمنان این را بدانند هر کاری کنند نمی‌توانند مردم را از رهبری و نظام جدا کنند.

وی در پایان گفت: راهپیمایی مردمی از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در قبال بدعهدی‌های آمریکا و کشورهای اروپایی در واقع حمایت از تصمیمات مسوولین در این موضوع است.

 

ارسال نظرات