بوشهر - استاندار بوشهر خواستار تلاش مضاعف برای رفع مشکلات مردم استان شد و گفت: باید کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۲۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح شنبه در بازدید از سامانه سامد بوشهر اظهار داشت: رسیدگی به مشکلات مردم را به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار داریم و باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: همه مسئولان باید رفع مشکلات مردم و تأمین نیازهای آنها را در اولویت خود داشته باشند و هیچ‌گونه کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست و باید تا جایی که ممکن است گره‌ی از مشکلات مردم باز شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم با نگاه دلسوزانه میسر خواهد بود، تصریح کرد: باید کاری کنیم که مردم از ما راضی باشند و باید با استفاده از قوانین و مقررات برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم.

وی به اهمیت سامانه سامد برای رسیدگی به درخواست‌های مردمی اشاره کرد و ادامه داد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت چشم بینای نظارت بر عملکرد و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در رسیدگی به مطالبات مردم است.

گراوند با تاکید بر لزوم پیگیری درخواست‌ها، شکایت‌ها، پیشنهادها، انتقادها و مطالبات مردم خاطرنشان کرد: سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت کمک می‌کند تا به مسائل مطرح‌شده توسط مردم با سرعت بیشتری رسیدگی شود.

استاندار بوشهر در بازدید از سامانه سامد با ۱۷ نفر از مردم استان به صورت تلفنی گفت‌وگو کرد و پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها، دستور رسیدگی برای رفع این مشکلات را صادر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها