کارشناس مسایل دینی بیان کرد؛

ایمان از آلودگی عمل جلوگیری می کند

حجت الاسلام مرتضی داودی گفت:‌ هر کار خوبی که با ایمان و اعتقاد انجام شود و ریا و عجب و امثال آن در آن داخل نباشد؛ عمل صالح است و هر کس عمل صالح انجام دهد خداوند حیات طیبه‌ای به او عنایت می‌کند که به وسیله آن قرب الهی را می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۳۶۷۰۶
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهار محال وبختیاری ؛‌ حجت الاسلام مرتضی داودی  در جمع کارکنان سپاه ناحیه اردل  پیرامون عمل صالح با اشاره به آیات قرآن کریم   بیان داشت: هر كس كار شايسته‌‏اى انجام دهد، خواه مرد باشد يا زن، در حالى كه مؤمن است، او را به حياتى پاك زنده مى‏ داريم؛ و پاداش آن‌ها را به بهترين اعمالى كه انجام مى دادند، خواهيم داد.

وی در ادامه گفت: خداى تعالى مؤمنى را كه عمل صالح انجام دهد به حيات جديدى غير از آن حياتى كه به ديگران نيز داده زنده مى ‏كند و مقصود اين نيست كه حياتش را تغيير مى‏ دهد، به‌عنوان مثال حيات خبيث او را مبدل به حيات طيبه مى‏ كند .

کارشناس مسایل مذهبی عنوان کرد: اگر انگيزه ايمان در كار نباشد در غالب موارد عمل آلوده مى ‏شود و اگر آلوده نشود بسيار استثنايى است، اما اگر ريشه‏ هاى درخت عمل صالح ، از آب توحيد و ايمان به «اللَّه» سيراب گردد، كمتر ممكن است آفاتى همچون عجب ، ريا و تظاهر ، خودبينى ، تقلب و منت ‏گذارى و امثال آن در آن راه يابد.

 

 

ارسال نظرات