مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران گفت: رسانه انقلابی از هویت انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی حمایت کند و زمانی که رسانه های دنیا ما را تخریب میکنند باید دفاع کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۹۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عبدالمهدی حق شناس در جلسه تجلیل از یاوران رسانه ای راهیان نور در سالن اجتماعات سپاه رامسر با بیان اینکه بسیج رسانه بعنوان رسانه انقلابی باید جناح ها و گروه ها را کنار بگذارد و انقلابی بودن را در سرلوحه کار قرار دهد گفت: حفظ و صیانت از انقلاب با پویش رسانه ای محقق میشود.

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا افزود: رسانه انقلابی از هویت انقلاب اسلامی در عرصه های جهانی حمایت کند و زمانی که رسانه های دنیا ما را تخریب میکنند باید دفاع کنیم.

وی با اشاره به اینکه در مازندران برترین رسانه ها و بیشترین خبرنگاران را داریم گفت: در سیل اخیر در استان مازندران رسانه ها با اطلاع رسانی دقیق نقش بزرگی داشتند و انقلابی گری در رسانه ها سبب بالا بردن درک مردم می شود.

حق شناس افزود: رسانه ها هویت انقلاب را به مردم جهان برسانند و بسیج رسانه در کنار اصحاب رسانه برای انقلاب کار کند.

وی خاطر نشان کرد: رسانه انقلابی که برای انقلاب کار میکند باید حمایت شود و با رسانه ضد انقلاب برخورد خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران با بیان اینکه جناح بندی و چپ و راست در رسانه معنایی ندارد تصریح کرد:درسانه ها باید با مطالعه گری از مسئولین و نقد منصفانه در پیشبرد اهداف نظام و حل مشکلات مردم کوشا باشند.

وی افزود: رسانه های جهادی در زمان بحران و مشکلات پای کار بودند و رسانه های انقلابی باید حیله های دشمن را به مردم بگویند.

️حق شناس گفت: هر نظام برای حفظ آرمانهایی که دارد تلاش میکند و راهیان نور احیا کننده فرهنگ ایثار و شهادت است و مردم باید اینها را در ذهن داشته باشند‌

وی تصریح کرد: با فرهنگ ایثار و شهادت امنیت را در جامعه تداعی کردیم و رسانه ها یکی از مهمترین ارکان در راستای حفظ ارکان این دستاورد هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها