تبدیل رامسر به قطب گردشگری قرآنی در کشور

فرمانده اردوگاه هفت تیر ، رامسر را شهر گردشگری دانست و گفت : با ترویج گردشگری قرآنی میتوانیم رامسر را قطب قرآنی شمال کشور تبدیل کنیم.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۶۴
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ‌بهروز میرزا آقایی فرمانده اردوگاه متمرکز کشوری شهدای هفت تیر رامسر در جلسه هماهنگی برگزاری همایش انس با قرآن با بیان اینکه اردوگاه هفت تیر زیرمجموعه تهران است ولی جز ظرفیت های شهرستان محسوب میشود، گفت: این حق مردم رامسر است که از امکانات شهرستان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه این اردوگاه سالانه میزبان ۸۰ هزار مسافر و ۱۰ هزار زائر شهدا است،گفت:  وجود قبور دو شهید گمنام در این اردوگاه فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است لذا این دو شهید گمنام خودشان گمنام هستند و نباید کاری کنیم که گمنام‌تر شوند.

سرهنگ میرزا آقایی از آمادگی این اردوگاه جهت میزبانی از اردوهای دانش آموزی بصورت رایگان خبر داد و گفت : درب اردوگاه هفت تیر بر روی همه مردم باز است و عموم مردم میتوانند از ظرفیت این اردوگاه بهره ببرند

وی در بخش دیگر این نشست از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حاج‌حمید جلیلی نفر اول مسابقات قرآنی و نونهال قرآنی کوثر شهسواری قاری ۶ ساله حافظ قرآن و نهج البلاغه خبر داد و گفت : شبکه قرآن ، شبکه افق و رادیو قرآن این مراسم بزرگ معنوی را پوشش خواهند داد

فرمانده اردوگاه هفت تیر ، رامسر را شهر گردشگری دانست و گفت : با ترویج گردشگری قرآنی میتوانیم رامسر را قطب قرآنی شمال کشور تبدیل کنیم.

زرگریان رییس مجمع قاریان نور رامسر نیز با انتقاد از حضور کمرنگ مسئولین رامسر در برنامه های قرانی گفت: رهبری با آن همه مشغله ساعتها با قاریان می نشیند و بزرگترین اجتماع سالانه رهبری با قاریان است.

️ابراهیم گلین مقدم از فعالان قرانی نیز بر استفاده از ظرفیت جوانان در برنامه ریزی قرانی تاکید کرد

️محمد آزاد فرماندار رامسر نیز در این نشست با بیان اینکه فاصله گرفتن از قرآن ناهنجاری و اقدامات ضد ارزشی را در جامعه به دنبال دارد گفت : تبلیغات در حوزه قرآنی ضعیف است و باید این بخش تقویت شود.

لازم به ذکر است بزرگترین مراسم معنوی انس با قرآن ماه مبارک رمضان در شهرستان رامسر روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) از ۶ عصر تا اذان مغرب همراه با افطار و شام در اردوگاه هفت تیر این شهرستان برگزار خواهد شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها