رییس سازمان صمت استان بوشهر گفت: تمامی واحدهای صنفی در سراسر استان ملزم به عرضه اجناس خود با قیمت مصوب و درج قیمت کالا بر روی محصول می باشند.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۵۳
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی افزود: بر اساس مصوبه کارگروه نظارت بر سازمانهای صنفی مرکز استان در سال ۹۸، قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه با آرد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و با نشاسته ۱۵ هزار تومان اعلام می گردد.
 
وی تاکید کرد: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان در ماه مبارک رمضان ضمن تاکید بر قیمت گذاری کالاهای پر مصرف در کمیسیون های نظارت شهرستانها بر اساس هزینه ها و دیگر عوامل موثر، در مرکز استان قیمت هر کیلو آش ۹ هزار تومان، هر کیلو کماچ ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت کیک فنجانی ۱۲ هزار تومان مصوب شده است.
 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تامین برخی از اقلام ضروری طرح تنظیم بازار در استان بوشهر عنوان کرد: در حال حاضر در اکثر مناطق استان هر کیلو مرغ به قیمت ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می شود و هیچ گونه مشکلی برای تامین این کالا وجود ندارد.
 
حسینی محمدی با تاکید بر رعایت حقوق مصرف کنندگان یادآور شد: تمامی واحدهای صنفی تولیدی و توزیعی در سراسر استان ملزم به عرضه اجناس خود با قیمت مصوب و درج قیمت کالا بر روی محصول می باشند.
 
وی با اشاره به تشدید نظارت ها در سطح بازار در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: علاوه بر گشت های نظارتی روزانه در بازار و همچنین گشت های مشترک بازرسی با حضور سایر دستگاه های اجرایی مرتبط نظیر دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اداره استاندارد و غیره سامانه 124 نیز آماده رسیدگی به شکایات مردمی و دریافت گزارشات در خصوص هرگونه تخلفات صنفی نظیر کم فروشی، عدم صدور فاکتور خرید کالا، گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و غیره می باشد.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات