فرمانده سپاه عجب شیر در کارگاه آگاه سازی فضای مجازی در جمع بسیجیان این شهرستان، گفت: فضای مجازی از مهمترین مسائل و مشکلاتی است که در این دهکده جهانی که غرب مطرح کرده اتفاق می افتد.
کد خبر: ۹۱۳۶۶۲۹
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، یحیی حیدری افزود: اگر در مواجهه با دنیای ارتباطات سد و کانال کشی کنیم و استفاده بهتری داشته باشیم نتیجه مثبت خواهد داد اما اگر رها شود تمام فرهنگ و اعتقادات ما از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر اینکه در کشور ایران اینترنتی نداریم، اظهارداشت: علیرغم تاکید رهبر فرزانه انقلاب در شورای فضای مجازی بر اینترنت ملی متاسفانه مسئولان دل به این کار نداده اند و اینترنتی که استفاده می کنیم ریشه و کنترل آن در آمریکا است.

یحیی حیدری پدیده اینترنت اشیاء را استعمار اینترنتی عنوان و تاکید کرد: اکثر لوازم خانگی که مجهز به اینترنت هستند از موارد استعمار اینترنتی محسوب می شوند و دشمن با این کار می خواهد به مرور زمان تمامی ساختار های اقتصادی را حذف کند.

وی با اشاره به علت شکست گروه اخوان المسلمین مصر گفت: انقلاب فیس بوکی که با مدیریت رژیم صهیونیستی با ایجاد صفحات و گروه ها در فیس بوک در عرض یک هفته 15 میلیون نفر را عضو کرد و به وسیله آن اکثر سران اصلی اخوان المسلمین را شناسایی و دستگیر کردند و این یک تهدید امنیتی برای کشورهای جهان سوم به حساب می آید.

ارسال نظرات