خبرهای داغ:

برگزاری راهپیمایی مردم لالی در حمایت از بیانیه شورای عالی امنیت ملی

مردم روزه دار شهرستان لالی با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از بیانیه شورای عالی امنیت ملی و تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۹۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از لالی؛ در پی اعلام تعلیق برخی تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران و دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حمایت از این اقدام، روز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ نمازگزاران این شهرستان با زبان روزه از اقدام شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی حمایت کردند.

راهپیمایان، خروج آمریکا از برجام و سکوت و مواضع دو پهلوی حامیان منطقه‌ای و اروپایی را نشانه جنگ‌ طلبی و صلح‌ ستیزی آمریکا دانستند و تاکید کردند؛ تحریم‌ های اخیر آمریکا و نقض تعهداتش در برجام، دیوار بی‌ اعتمادی ایران و دیگر کشور های آزادی‌ خواه و صلح‌ طلب را بلندتر کرده است.

نمازگزاران روزه دار همچنین حضور ناوهای آمریکا در خلیج فارس را تهدیدی جدی برای ثبات و امنیت منطقه دانستند و تاکید کردند ملت انقلابی ایران نه تنها از ‌این مانور های تبلیغاتی نظامی هراسی ندارد بلکه چون کوه پشت ایران و انقلاب ایستاده است.

در پایان بیانیه ۵ ماده‌ای راهپیمایی در حمایت از مواضع اخیر شورای عالی امنیت ملی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی قرائت و شرکت‌ کنندگان با شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا آن را تاوید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها