بوشهر-سروان پاسدار سید علی حسینی نیا جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در گفتگویی با اشاره به اجرای طرح‌ خدمات‌رسانی و عمرانی در مناطق سیل زده، خوزستان اظهار داشت: ۸۰ نفر از بسیجیان شهرستان دیر به مناطق سیل زده شهرستان باوی از توابع استان خوزستان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۹۲
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، سروان پاسدار سید علی حسینی نیا جانشین سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر در گفتگویی  با اشاره به اجرای طرح‌ خدمات‌رسانی و عمرانی در مناطق سیل زده، خوزستان اظهار داشت: ۸۰ نفر از بسیجیان شهرستان دیر به مناطق سیل زده شهرستان باوی از توابع استان خوزستان اعزام شدند.
 

وی گفت: تهیه اقلام مورد نیاز و خوراکی، بازسازی و مرمت جاده‌های مسدود شده،ساخت سد بند، شستن فرش و تخلیه آب منازل، بخشی از خدمات سپاه ناحیه سیدالشهداء شهرستان دیر به منطقه سیل زده شهرستان باوی از توابع استان خوزستان می باشد.


   جانشین سپاه سیدالشهداء ناحیه دیر تصریح کرد: مردم خوزستان مردم فداکاری هستند و در دوران دفاع مقدس نقش مهمی را ایفا کردند و وظیفه ما خدمت به مردم این استان عزیز و ایثارگر است.
سروان حسینی نیا کاهش تلفات انسانی، کمک و مساعدت به مردم سیل زده، ارائه خدمات اولیه مانند تغذیه، بهداشت، اسکان و ترابری و نیز مدیریت متمرکز برای جلوگیری از افزایش خطر سیل را سرلوحه اقدامات سپاه در امداد رسانی به سیل زدگان برشمرد.
 

وی در پایان با اشاره به حضور فعال بسیجیان و گروههای جهادی از نخستین ساعات وقوع سیل در امداد رسانی به هموطنان، اظهار کرد :پس از وقوع سیل در خوزستان ،بسیجیان به منطقه باوی اعزام شدند./.انتهای خبر

 

ارسال نظرات