شورای عالی امنیت ملی تصمیم قاطعی گرفت

امام جمعه موقت یاسوج گفت: پس از بدعهدی طرفین برجام شورای عالی امنیت ملی کشورمان تصمیم قاطعی گرفت.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۸۵
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
حجت‌الاسلام سیروس حکمتی روزجمعه، ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۸ در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا از قدرت نرم افزاری و سخت افزاری ایران اسلامی وحشت دارد، افزود: ملت ایران اسلامی در کنار روحیه شهادت طلبی، ایثار و از خود گذشتگی و روحیه انقلابی از اقتدار ارزشمند دفاعی برخوردار است و پس از انقلاب اسلامی به توانمندی‌های وسیعی دست پیدا کرد.

وی اظهارکرد: همین الان ۱۷۰ پایگاه نظامی آمریکا در تیر رس سلاح‌های ماست، ۸۰ شناور باری و نظامی آمریکایی و ناو جنگی در کنار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی قرار دارد و این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی دریایی ماست که از اقتدار ما از اروند تا چابهار و در سواحل خیلج فارس و دریای عمان صیانت می‌کند.

امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان کرد: اتحاد و انسجام ملی، اقتدار بازدارنده دفاعی نیرو‌های مسلح با تجارب هشت سال دفاع مقدس و نفوذ در منطقه و شکل گیری جبهه مقاومت از جمله توانمندی‌های ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام حکمتی تصریح کرد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها از سوی آمریکا خوش خدمتی به رژیم کودک کش و جنایتکار صهیونیستی است.

وی با اشاره به نفوذ منطقه‌ای ایران اسلامی ادامه داد: یک بُعد نفوذ منطقه‌ای ما شکل گیری جبهه مقاومت است که این مساله برای آمریکا نگران کننده است.

امام جمعه موقت یاسوج عنوان کرد: به همان اندازه که ایران اسلامی در دنیا و منطقه نفوذ پیدا کرده شاهد افول نظام سلطه بخصوص آمریکا و هم‌پیمانانش هستیم. آمریکا تهدید می‌کند و گزینه‌های را روی میز خود قرار می‌دهد، اما توان رویا رویی با نظام اسلامی ایران را ندارد.

حجت‌الاسلام حکمتی با بیان اینکه بعد از خروج آمریکایی‌ها از برجام اروپایی‌ها می‌گفتند که بر پیمان خود پابرجا هستند، بیان کرد: آن‌ها از اذناب آمریکا هستند و نقض پیمان کردند که شورای عالی امنیت ملی کشورمان تصمیم قاطعی گرفت.

وی تاکید کرد: هدف از تحریم‌های اقتصادی و مالی آمریکا فشار بر ملت ایران است که باید جهت مقابله با این تحریم‌ها همه مسئولان و مردم دنبال اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور باشند.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نامگذاری امسال به نام رونق تولید اظهارکرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و رونق تولید و ایجاد اشتغال تکیه بر اقتصاد درون زا و بیرون آمدن از وابستگی در حوزه نفت، اصلاح نظام بانکی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کم کردن مشکلات گمرکی و حمایت و کمک به بخش خصوصی با هدایت و نظارت است.

حجت‌الاسلام حکمتی با اشاره به نیاز‌های این دنیا برای ورود به بهشت در آخرت تصریح کرد: سرآمد همه این نیاز‌ها رضایت خداوند است که باید بسیاری از موارد را رعایت کرد. قناعت و پرهیز از اسراف یکی از اصل‌های اساسی در زندگی افراد است که باید برای کمک به اقتصاد زندگی شخصی و کمک به اقتصاد کشور رعایت صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف شود.

وی با اشاره به حدیثی درباره ماه مبارک رمضان اضافه کرد: این روز‌ها استفاده بهینه را برای نزدیک شدن به خداوند ببریم، از ماه رمضان به بهار قرآن تعبیر شده و خواب و نفس کشیدن انسان‌های روزه‌دار به فرمود: ه پیامبر اکرم (ص) عبادت محسوب می‌شود
ارسال نظرات