سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر خبر داد:
سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر از راه‌اندازی کانال‌های اطلاع رسانی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۷۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سید حسین موسوی اظهار داشت: مردم می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و نیز تصاویر مربوط به برگزاری برنامه نوای ملکوت در شهرستان‌های استان را با عضویت در کانال های اطلاع رسانی این ستاد در پیام رسان‌های داخلی به آدرس واحد navaye_malekoot@ مشاهده نمایند.
 
وی افزود: برنامه ترتیل خوانی در بوشهر از ساعت 17:30 به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر روی آنتن می‌رود، همچنین این برنامه به صورت زنده از صفحه نوای ملکوت در پیام رسان اینستاگرام به نشانی navaye.malekoot@ پخش می‌شود.
 
موسوی استان بوشهر را یک استان قرآنی دانست و بیان کرد: فعالیت نوجوانان و جوانان بوشهری در حوزه ی قرآن بسیار چشمگیر است به طوری که در چند سال گذشته شاهد رشد و شکوفایی فرزندان این استان و افتخارآفرینی آنان در عرصه‌های ملی بوده‌ایم.
 
سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر تاکید کرد: یکی از برنامه‌های ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت برگزاری برنامه‌های ترتیل خوانی ویژه جوانان و نوجوانان است و همچون سال‌های گذشته در ماه مبارک رمضان برنامه ترتیل خوانی نوجوانان و جوانان را در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار خواهیم کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: برنامه ترتیل خوانی در بوشهر از ساعت 16:30 با تلاوت مجلسی آیاتی از کلام الله مجید آغاز و سپس با تفسیر قرآن توسط کارشناس قرآنی ادامه می یابد، پس از آن نیز برنامه ترتیل خوانی از ساعت 17:30 به صورت زنده از سیمای مرکز بوشهر پخش می‌شود.


انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظرات