معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طی این مدت خویشتن داری خود را نشان داده است گفت: لذا این اقدام شورای امنیت ملی ایران در راستای تأمین منافع ملت است.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰

بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به بدعهدی های آمریکا گفت: این رفتارها علاوه بر تهدید منافع مردم آمریکا، می تواند خطری جدی برای سایر مردم جهان نیز باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا در طول این چهل سال شکست های متوالی از جمهوری اسلامی خورده است، افزود: رفتارهای غیرمنطقی رئیس جمهور آمریکا در این چند سال نشان از اوج حماقت و نادانی این فرد است.

معاون استاندارمرکزی با تأکید بر اینکه اقدام شورای عالی امنیت ملی تصمیمی در خور بدعهدی ها اتخاذ کرده است، بیان داشت: پس از خروج غیرقانونی آمریکا از معاهده بین المللی برجام، جمهوری اسلامی صبر و خویشتن داری خود را به جامعه جهانی اثبات کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی همواره در طول این چهل سال از منافع ملی مردم دفاع کرده است، افزود: از آنجاکه دولت جمهوری اسلامی باید پیگیر منافع ملت ایران باشد، اقداماتی در خور آغاز کرده است.

اکرمی با اشاره به اینکه طرفین معاهده برجام تا دو ماه فرصت دارند وعده های خود را عملی کنند، تصریح کرد: این اقدام هم به آمریکا و هم به کشورهایی که در این معاهده بودند نشان داد که ما نمی توانیم نسبت به منافع ملی بی تفاوت باشیم؛ لذا این اقدام شورای امنیت ملی ایران در راستای تأمین منافع ملت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم کشورهای مقابل این حساسیت را درک کنند که جمهوری اسلامی بر سر منافع ملی با هیچکس تعارفی ندارد و در زمان مناسب تصمیم مناسب را اتخاذ خواهد کرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات