نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

دشمن اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد/ ملت ایران هرگز تسلیم زورگویی‌های آمریکا نمی‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمن اگر یکی بزند، ده‌تا می‌خورد، گفت: رئیس جمهور آمریکا باید صدای ملت ایران را به خوبی بشنود که همه ایرانیان یکپارچه از وطن و ارزش های خود دفاع خواهند کرد و هیچ ترسی از قدرت ها ندارند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۵۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به جوسازی برخی جریانات داخلی و ترساندن مردم از سایه جنگ گفت: امروز در شرایطی هستیم که برخی جریانات داخلی و بلندگوهای رسانه‌ای‌ آن‌ها مادام از جنگ با دولت آمریکا سخن می گویند و ملت را از سایه جنگ می‌ترسانند؛ در سال‌های اول پیروزی انقلاب اسلامی و سال های جنگ تحمیلی هم همین کار را می کردند.

وی با تاکید بر اینکه ما اعتنایی به حرف های این افراد نمی کنیم، گفت: هدف آمریکا از سردادن شعار جنگ، ترساندن افراد ترسوی داخلی است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه افراد ترسوی داخلی به دنبال جوسازی و عملیات روانی به نفع خودشان هستند، هستند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان و فرهنگیان فرمودند «دشمن آرایش جنگی گرفته است، ما هم باید آرایش‌مان در برابر دشمن جنگی باشد»؛ ملت ایران در تمامی برهه‌ها در برابر دشمنان ایستاده و خواهند ایستاد.

آیت الله دری نجف آبادی با تأکید بر اینکه جنگ یعنی دفاع و مقاومت، و ملت ایران به دفاع افتخار می کند، بیان داشت: همانگونه که در دفاع مقدس نشان دادیم که در برابر ابرقدرت ها تسلیم نمی شویم و پیروز میدان شدیم؛ امروز هم در برابر زورگویانی چون آمریکا و سردمداران آن از کیان کشور به خوبی دفاع خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه امروز قدرت بازدارندگی کشور از هر زمان دیگری بیشتر و آماده پاسخ به توطئه های دشمنان است، عنوان کرد: آمریکائی ها و حامیان آنها کوچکترین خطایی مرتکب بشوند، همانگونه که رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل حماس به زانو درآمد و ذلیل شد، استکبار جهانی هم پاسخ محکمی از سوی ملت ایران دریافت خواهد کرد.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه دشمنان از قدرت جمهوری اسلامی نگران هستند و می خواهند جلوی این افزایش قدرت را بگیرند، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری بارها فرموده اند « دوران بزن و در رو تمام شده است»، آمریکائی ها اگر کوچک ترین خطایی را مرتکب شوند با پاسخ محکم نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی ایران روبه رو خواهند شد.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اتحاد و همبستگی بی نظیر ملت در برابر توطئه های دشمنان، تصریح کرد: امروز رئیس جمهور آمریکا باید صدای ملت ایران را به خوبی بشنود که همه ایرانیان یکپارچه از وطن و ارزش های خود دفاع خواهند کرد و هیچ ترسی از قدرت ها ندارند.

وی با بیان اینکه آمریکا با فرستادن پمپئو به عراق به دنبال جوسازی و عملیات روانی علیه ایران است، افزود: ما امروز به آنها می‌گوییم که جوسازی نکنند؛ از آنها و ناوهایشان نمی ترسیم، بدانند اگر یکی بزنند 10تا خواهند خورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اقدام شورای عالی امنیت ملی را حکیمانه دانست و عنوان کرد: ما انتظارمان از اتحادیه اروپا این است که گامی برای حفظ برجام بردارد و مطالباتی که ملت ایران از آنها خواسته را پاسخ جدی دهند؛ اگر آنان به برجام پایبند هستند باید منافع جمهوری اسلامی را هم رعایت کنند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه طرفین برجام باید به تعهدات خود در این توافق پایبند باشند، افزود: دشمنان باید بدانند صبر جمهوری اسلامی هم اندازه ای دارد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات