دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: برخی می‌خواهند قوه قضائیه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند وارد مجلس شوند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۳۷
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در ضیافت افطار تشکل متبوعش که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد، گفت: امسال در عالم سیاست یک اتفاق مهم در حال وقوع است و آن انتخابات مجلس است. غیر از تمام مسائلی که افتاده و قرار است بیفتد، آمریکای جنایتکار حملات سنگین و گاز انبری را همراه با دست نشاندگانش انجام می‌دهد و در حال ایجاد یک آتش سنگین در منطقه بوده و بر فشارهای خود افزوده است.

 

وی افزود: ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته تصمیم گرفته که مقاومت کند. امید داریم که خداوند کمک کند و صبر و شکیبایی مردم این خواب‌های آشفته استکبار را پریشان کند و به آنها اجازه تعبیر ندهد.

باهنر خاطرنشان کرد: در مورد مسائل داخلی نوعی نگرانی وجود دارد. امروز زمینه نارضایتی در جامعه زیاد است و فضای مجازی هم به این مقوله دامن می‌زند، حال اگر بخواهیم با توجه به شرایط گذشته حساب کنیم در دوره قبل ۱۲ هزار نفر برای ورود به مجلس ثبت نام کردند و با توجه به بررسی‌های بنده در دوره جدید ۱۵ هزار نفر ثبت نام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: بسیاری از این عزیزان احساس تکلیف کردند تا به هر قیمتی به مجلس ورود کنند تا در آنجا ان‌شاالله خدمتی به مردم بکنند و اینگونه تشنه خدمت هستند. نکته نگران کننده‌تر این است که عده‌ای از این کاندیدها بخواهند در بوق نارضایتی مردم بدمند و این نارضایتی‌ها را افزایش دهند و بر موج سوار شوند تا بتوانند رأیی کسب کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کردند: عده زیادی از کاندیدها فرصت حضور در مجلس را به دست نمی‌آورند. برخی می‌خواهند قوه قضائیه، نظامیان، غیر نظامیان و همه را آماج حملات خود قرار دهند تا بتوانند وارد مجلس شوند.

وی همچنین افزود: این موضوع را باید فعالان سیاسی به صورت جدی مد نظر قرار دهند. رسانه ملی حتماً باید به میدان بیاید تا انتخابات به یک عرصه ایجاد شور و نشاط در جامعه تبدیل شود. نباید انتخابات بهانه‌ای برای دمیدن در بوق نارضایتی شود. ملت ما در ۴۰ سال گذشته عادت کردند که مقاومت کنند. ما امید داریم که این بار هم مقاومت در برابر استکبار آنها را خسته کند.

باهنر در پایان تاکید کرد: از شورای عالی امنیت ملی، دولت و وزیر امور خارجه متشکریم که قدم‌های اولیه اعمالی خود را در تنبیه کسانی که به عهد خود وفا نکردند، برداشتند. مردم ایران در هر صورت راه خود را انتخاب کرده است.

ارسال نظرات