خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
توسط نیرو‌های بسیج و سپاه سپیدان کشف شد:
نیرو‌های بسیج و سپاه سپیدان بیش از یک هکتار و نیم از مزرعه خشخاش واقع در ارتفاعات تنگ خاص حد مرزی سپیدان و نورآباد ممسنی را کشف و امحاء نمودند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۳۰
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، طی یک عملیات شناسایی توسط نیروهای سپاه سپیدان یک هکتار و نیم مزرعه خشخاش به استعداد 375هزار بوته خشخاش در منطقه تنگ خاص حد مرزی شهرستان سپیدان و نورآباد ممسنی امحاء گردید.

عملیات فوق با همکاری و هماهنگی دادستان محترم شهرستان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی توسط 10 تیم خبره متشکل از پرسنل سپاه، نیروی انتظامی و بسیجیان شهرستان سپیدان صورت پذیرفت.

جانشین سپاه سپیدان در حاشیه این عملیات ضربتی گفت: با گشت‌زني نيروهاي سپاه و بسيج و طبق گزارش‌هاي مردمي در اطراف روستاهای مرزی دو شهرستان موفق به شناسايي بیش از پنجاه نقطه كشت خشخاش شديم كه همگی در مزارع گندم بودند.

سرهنگ هاشمی بیان در خاتمه ضمن تشکر از تمامی عوامل اجرایی مأموریت فوق بیان داشتند: رسالت و مأموریت سپاه و بسیج، نیروی انتظامی و دستگاه محترم قضایی در این زمینه مبارزه و برخورد جدی با افرادی است که سعی دارند با کشت خشخاش امنیت روانی و اجتماعی و سلامت منطقه را تهدید نمایند و مجموعه سپاه با خاطیان امر اشد برخورد را خواهد نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها