حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده با بیان اینکه اروپا در حال بازی دادن ایران در برجام است، گفت: اروپایی‌ها غلام حلقه به گوش آمریکا هستند و در قضیه برجام در حال بازی دادن و معطل کردن ایران هستند.
کد خبر: ۹۱۳۶۵۱۰
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‎الاسلام «محمدتقی نادعلیزاده» امام جمعه جویبار در خطبه‌های این هفته نماز عبادی _ سیاسی شهرستان جویبار با بیان اینکه با روزه‌خواران در ملأ عام باید برخورد قانونی شود، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان قانون باید رعایت و محترم شمرده شود و با روزه‌خواری به هردلیلی در ملأ عام برخورد قانونی شود.

وی به قطعی چند روزه آب در شهر کوهی‌خیل اشاره و تأکید کرد: قطعی آب در شهر کوهی‌خیل، آن هم در ماه مبارک رمضان که نیاز بیشتری به آب وجود دارد قابل قبول نیست و مسئولین باید هرچه زودتر این مشکل را حل کنند.

امام‌جمعه جویبار بر بدعهدی اروپا و آمریکایی‌ها در برجام تأکید کرد و گفت: با خروج آمریکا از برجام و نقض حقوق ایران در این توافق، اروپا در این مدت طولانی هیچ اقدام عملی و مثبتی در این مسیر انجام نداد و فقط حرف زد.

حجت‌الاسلام نادعلیزاده با بیان اینکه اروپا در حال بازی دادن ایران در برجام است، تصریح کرد: اروپایی‌ها غلام حلقه به گوش آمریکا هستند و در قضیه برجام در حال بازی دادن و معطل کردن ایران هستند.

به گزارش دفاع پرس،وی با بیان اینکه نباید منتظر کمک دیگران باشیم بلکه باید به نیرو و توان داخلی کشور تکیه کنیم، اضافه کرد: راهپیمایی سراسری امروز ملت ایران پس از اقامه نماز برای اعلام محکومیت اقدامات آمریکا علیه ایران و حمایت از مسئولین کشور بخاطر تصمیمات انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها